keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 11 Mac 2009

Conference Jahitan



wahhh .. tetiba lak aku nye profesion lain dari lain ... hahah ... soo arini aku gi conference Jahitan .. wakil TKPO ... soo wakilnye aku ngan bos aku la ... aku just ikut je ... soo ramai gak yg hadir .. ada la jugak yg aku kenal ... soo serba sikit pasal conference ni ... actually ni penubuhan koperasi dagang seni Malaysia(KDSM) ... yg ada kaitan ngan jahitan n seni la semua ... bagus gak menda alah ni .. selain daripada dia ajar jahit .. ada gak alat ... hmmm carikan bantuan lagi .. soo biasanya kaum ibu tunggal la yg banyak mencari peluang ... lagipun program ni berasaskan home based. soo tak perlu kuar dari umah utk buat duit ... yg paling aku suka .. bab dia carikan peluang pekerjaan ... cari kilang kilang utk tempah bahan ... barang barang cenderamata dari syarikat koprat (MPSJ pun ada gak tempah)... yg rasmikan nye Tengku puan Pahang. grand abis gituuu ... sayang nye dia nye booth pameran tak banyak .. simple je .. yg aku nak tengok lak .. ramai lak yg serbu ... kalo ada rezeki .. aku nak cuba laa ambik kusus design ...

aku pun baru perasan ... kenapa aku tak masuk bidang ni dulu ek ? kan ke ini hobi aku? hhahah atau tuhan lebih mengetahui bahawa hamba dia ni "hot hot chicken shit" kekadang tu ... hahahhaah... hampehh ....

ape pun ... memang ok la majlis ni ... aku pun puas hati n tak menyesal beli mesin jahit sulam ni ... kira leh buat harta laa ... latest tadi .. orang tu kata harga mesin aje dah 10K ... humang aii ... down payment kete aku tuuu ... lom yg lagi latest ... 15-18K ... touch skrin colour ... tak sabar nak beli mesin jahit biasa lak .. lagipun baju lama dah tak jahit beb .. baju lama je ni .... sia sia dok banting ... banyak kedai kain .. dekat lak tu ngan nilai 3 ... hemmph ... apa macam?? ....

uhhh ... banyak keje lagi nak kena settle pasal program aku ni ... cemana nak buat nih ... 19 ni je lagi ha ... harap semua ok hendaknya ... program sulung aku yg grand gitu ... ahaks .. doa kan aku ek kawan kawan ....
....................
gambo ni bos aku dok ambik cenderahati dari tengku puan ... hehehe glamer gituu ... hidup bossss ... hidup KEMAS ... Hidup Amieeeee .... aminnn ...

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky