keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 14 Mac 2009

kenapa ni?


hemm... semalam sungguh mencabar .... D tu biasa la .. kerjanya mengarah je.. buat listing kerja yg blom siap ... i tought she want to discuss abt pembahagian kerja .. rupanya .. she listing out that i have to do ... OMG ... takyah kasik pun takpe kalau macam tu ... kenapa laa bebal sangat dorang ni? ape semua kerja aku nak kena settle sorang ke? unit ni ada 4 orang je pun .. takkan lah aku sorang je nak kena buat ?? i know this is my event ... tapi kalau semua tak buat kerja .. cemana nak settle n menjayakan semuanya? .. another things ... cukup la sorang je jadi ketua ... yg lain buat la kerja .. ni pembahagian tugas pun takde .. ape ni?? what happen? fedup tull ... asal aku tanya ni dah ada ke kak Nik? dia leh kata dia tak tau ape ape ... arghhh menyirap nye darah aku .. rasa nak penampar pun adaaa ... sib baik laaa orang tua ...aku tarik nafas dalam dalam ... n blaaa dari dia ... silly .... padahal dah discuss last week .. ape program yg kita nak buat n ape yg di rancang. adoii .... skang ni semua dah memberi tekanan yg hebat pada aku ...

semalam aku dah mula bertekak ngan D ... peduli ape aku kalo dah dia bengap sangat... ada ke patut nak tambah bilangan urusetia sorang lelaki pun dia nak bertegas ... dia cakap .. tak payah la ramai ramai sangat urusetia .. 10 orang ramai ke ?? yg ada pun dah tua tua n pompuan ... ape dia nak harapkan semua orang tua tua tu nak angkat barang berat berat ke? or she willing to do it with us? bullshit ahhh ... aku berani kerat botak aaa dia nak tolong .... sembang je lebihh .... soo aku pun cakap .. ok takpe ... kita perah laa keringat urusetia ... mana nak jaga kaunter .. mana nak jaga makan minum ...

ni satu kes jugak .. ada ke patut utk urusetia tak kasik makan .. just order utk bebudak yg ikuti program je .. she said ... dorang leh gi makan kat cafetaria.. huh??... n orang luar takyah kasik makan ... adoiii .. ape kejadahnye sebagai tuan rumah .. u ask a favour from other comp. n tak jaga kebajikan orang .... malu sehhh ... aku rasa .. sampai bebila pun orang akan ingat kes ni .. bape sangat laa orang luar tu .. takat 10 orang .. ape sangat nak kesah?? orang dah buat kerja penat penat . kasik la makan sikit .. apreciate .. sbb dah bantu kita jayakan program ... hemmm ... kalau menda ni pun tak bley pertimbang ... mana sifat belas ehsan dia?

next week tkpo masuk office .. i bet she will really angry with this ... just 50% done .. paper work baru hantar semalam .. tu pun sepanjang pagi .. aku yg uruskan .. not even single work yg dia buat sampai selesai ... semua mesti adaaaa je dia suh orang buat. aku nye angin semalam ... memang aku marah n sound direct je .. aku cakap .. takkan la aku sorang nak buat semua . mampos aa macam ni ... suh kak nik la pulak buat surat ... cakap macam senang je semua ... alaa .. ni buat pakai publisher je .. ni buat simple je .. ape dia ingat senang n sekejap macam petik jari ?? huh ... sepanjang pagi .. dia dok aim nak suh aku buat banner layout ... takpelah ... terima kasih je ..aku banyak lagi nak buat ye ... lagipun .. dia kan ada MASTER ... mesti semua tau n perfect .. buat aa sendiri ... at last .. dah jam 6 she still say the same word "alaa banner layout takde lagi nii .. " aku dengan bosan nye pun jawab .. ape susah .. kalo tak reti buat . suh aje laa orang yg kita tempah tu buat .. biar dia design sendiri .. kasik contoh iklan yg dah siap ... nanti tengok dummy je ... (isk takkan tu aku nak cakap jugak kot??) .. the truth is ... she done nothing .. sebelum ni asal pengarah minit je ... she will pass it either to kak nik .. or me ... or someone else dalam bahagian yg sama ... tu la dia sikap pen. pengarah aku ... bagus kan? thats the reason why my work never ends.. thats y my work queue tak pernah empty... huh ...

semalam aku ym ngan dia pasal kerja .. at the end aku cakap aku dah bosan ... keje tak penah abis .. orang tak apreciate pun ... dia kata bagus la rajin keje ... aku kata kalo SKT 100 takpe gak ... dah tu aku buat muka gelak besar ... (biar dia terasa .. sbb dia yg nilai skt aku..) ... terus sengappp .... yeah sesekali aku perli .. biar pedas menyengat ... now no more miss nice girl .... no way ....
takpe la ... got another 3 days to go .... i can do it ... bagus tak bagus ... kita tunggu lepas semua selesai k

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky