keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 29 Mac 2009

Meet Vicky ...




hemm ... as we plan earlier to meet at "MidValley" .. aku bertolak dalam jam 9.05 minit pagi n sampai sana jam 10.30 ... huuu lama gak tu .. ape leh buat .. jem kat kelang sana nun ... soo ... disebabkan dia lambat sikit sampai .. aku pun spend time nengok buku origami kat MPH tu ... ok la .. cuma mahal sikit lah .. dalam dia tak banyak sangat design yg aku nak .. soo tak de jumpe lagi yg aku berkenan ...

dalam jam 11 dia sampai ... aku ajak dia gi makan terus .. sbb aku lom sarap lagi .. perut pun dah lapoo ... makan young tau foo .. dia makan yg cicah . aku makan yg ber sup ... habis makan ... terus nengok tiket wayang ... mak aii .. ramai dah beratur ... takpe la ... aku masuk .. memang dah yg ke 4 lapis la ...soo .. dalam masa tu dok berkira kira ape la citer yg nak tengok ni .. dia nak tengok "Marley & me" n aku lak nak nengok "Confession of a Shoppaholic" ..soo movie pertama yg available shopaholic ... jam 4 petang ... thats mean lots of time ahead.. n second one marley ... jam 6 .. wohoo .. thats mean .. after kuar wayang 1 .. masuk wayang 2 ... hahaha ... dasatt ... ok lah

disebabkan masa banyak lagi .. aku ngan dia gi rayau dulu ... i need to buy shoes .. this one is killing me ... already 9 month wearing it .. soo tapak pun tak bape ok dah ... rasa macam tak selesa bila jalan ... soo .. i bought a pair of sandle .. for 45 ringgit...she want to buy shirt ...i take out more cash .. to pay my "max line" ...  RM140.00 ... then we go back to MPH store ... she have to buy books ...

for snack .. i bought 2 makcik popiah n kasui .. looks delicious n sooo yummy ... (memang sedap sehh) ..then while waiting her keep all the stuff we bought ... i saw .. air mata kucing wahhhhhh sedap nyeeeee .... air mata kucing kat petaling street tu ... disebabkan aku batuk .. sooo aku beli yg suam la .. dia satu n aku satu .. sedap nyeeeee ... takyah citer la ... kang terliur lak ..payah ...

soo ... jalan lagi ... masuk kedai kecantikan .. aku jumpe gak ngan buffing cream .. rm30 mahal gak ... but its ok ... aku beli .. hahaha aku nak kilatkan kuku orang tu nanti ... anyway ... ni kuku aku yg dikilatkan kira kira 1 minggu yg lepas .. ok tak >>> 

sooo lepas tu tengok jam dah nak kul 4 .. perut lapar dah balik ... gi makan dulu laa .. soo dia nak makan kat "ZEN" sbb nampak cozy ... soo ok lah .. tanya waiter .. lambat lagi siap sbb ramai orang .. soo makan desert aje la .. dia ambik tiramisu <<>

dua dua best citer ni .. cuma citer marley tu sadis sikit la ... sampai leh dengar laa orang tepi kiri kanan n belakang aku nanges teresah esak ... huuuu ... pencinta haiwan tuu ... kira ok la kan ... habis nengok wayang .. baru laa makan .. kira makan tengahari n malam sekali aaa ...soo aku makan mee kari .. dia makan catch of the day ... + macam pie ayam le .. ape nama tah ...huu kenyang ... soo akan datang .. dia nak celebrate bday aku .. nak ajak makan malam ... soo nengok macam mana nanti ... rasanya aku kena  out station masa tu .. kalo ada masa leh jumpe lagi .. tapi aku rasa happy dapat jumpe dia ... rasa ilang semua stress n rasa penat .. 

masa drive balik .. ya allah ... ngantuk gilerrrrrrr .... tapi ape leh buat .. bawak gak leee ... sampai umah dah jam 11 gak nye .. semua depan tv lagi ... sooo tu la dia kesahnye .. jumpe ngan kawan sekolah lama aku ... Vicky .... 

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky