keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 20 April 2009

apa itu setia ?? ...


apa itu setia ?? ... adakah seperti setia kucing pada tuan yang memberinya makanan? atau setia pungguk memuja bulan? tadi petang sedang aku bercerita dengan seorang "sahabat" .. dia cerita la dia baru je keluar dengan sorang awek baru dari sabah ... aku tanya cemana awek dia ? hemm dia kata dia cukup serius dengan awek dia tu ... wahhhh .. setia cemana tu ? tak paham aku?? ...specis cemana lak? sama macam kes aku dan dia kot ... sayang sana .. sayang sini ... 

bagi aku .. kalau bercita itu .. cukup dengan seorang saja.. bukan nya dalam masa yang sama ada 3 - 4 orang lain ... tu suka suki namanya ... suka suka cari ... tak suka cari awek lain lak .. kang bila rindu .. carik balik ... wahhhhh ... sedap nye ...

lupa pula aku nak tanya dia .... bagaimana kalau awek dia buat gitu juga ... dalam berkawan dengan dia .. ada pulak pakwe yg lain .. bagaimana perasaannya ??? aku akan pastikan aku tanya soalan tu ... hemph .. susah nak jumpe seseorang yg betul betul ikhlas .. yg ada pun suka ambik kesempatan dan bermulut manis ... hakikatnya ??? entah lah .. fikir lah sendiri ... 

kalau aku berada di situasi aweks dia ?? ape yg harus aku lakukan ?? hemmm .. jika aku tau dia ada skandle ... aku akan diamkan saja ... aku akan tengok gelagat dia .. sejauh mana dia nak mempermainkan perasaan aku .. dan jika aku kenal dengan awek nya yg lain tu ... aku pasti diamkan aja ... aku tak akan rosakkan hubungan orang lain walau sebenarnya aku yg menjadi mangsanya ... lepaskan saja dia terbang melayang ... jika benar dia milik aku .. pasti dia akan kembali suatu hari nanti .. masa itu aku akan cakap  ..>> ... ops ... sori dear .. its too late ... i already gave u chance before .. once broken ..it never can b perfect again ...

tu pada akal fikiran aku la .. tapi sape tau jika lain pulak jadinya .. cuma aku berdoa .. tak payah laa aku jumpe manusia macam tu .. buang masa dan feelings aku je ... penat aa ...  

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky