keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 27 April 2009

"Close Call"



Uhh....mendebarkan sungguh pagi ni ... masa dekat traffic light tu aku dah rasa semacam .. apahal lak berdebar debar semacam ni? tapi takpe laa .. berhati hati je .. soo bila lampu hijau .. aku pun gerak la ... masuk lane tengah macam biasa ... soo traffic light kedua pack ngan kereta .. aku slow down sket .. elok jee lane tengah kosong .. aku kasik signal ke kiri (sbb nak masuk lane tengah tu) alih alih ada laaa viva putih ni ... kasik signal ke kanan (nak ke kanan gak .. lane tengah jugak laa ) ...tak tengok tengok dah ... patut dia belakang aku .. sure dia leh nampak signal aku nye... uuhh .. dia melintas seperti ayam jer ... dengan selamba je dia k tengah ... siap himpit kete aku lak tu ... sib baik aku slow n sempat brek ... hampes ... aku jenguk ke kanan lepas aku potong kete dia .. .. muka slamber badaks je dia ... sib baik tak kuar perkataan keramat aku .. ahahhaa ... kalo tidak .. takde ong la dia satu hari ni ... ape daa ... lambat lagi jam 8.00 pg ... kalo ye pun nak cepat ... len kali berhati hati la ... mementang la kete dia kecik cute .. ingat leh mencelah sesuka hati jer ... huu ... kalo tidak .. cian kodok aku ... kecian gak kat aku ... hehehe ...

oh yea .. satu lagi hal aku paling tak suka ... bila family ... naik kete .. saja jee kasik anak-anak main kat tingkap tu .. kunun nak rasa angin laa ... yg tak best nye anak depa tu selalu duduk tertonggeng-tonggeng kat tingkap tu ... in case la kete tu melambung langgar lobang ke ape .. tak kee anak dia berkemungkinan leh melambung keluar? huuu ibu pernah cerita kes macam ni masa di Jelawat .. mujur la masa anak dia jatuh tu .. takde kereta belah belakang ... kalo tidak .. bayangkan laaa budak kena langgar kat depan orang ramai tu ... then masing masing cuba tahan van tu ... baru laa dia perasan .. anak dia dah jatuh keluar tingkap ... huish ... bahaya sehh .. abis aaa dia kena bambu ngan orang ramai kat area pasar Jelawat tu ... kalo tak insaf lagi tak tau aaa ...

kekadang .. benda yang dirasa simple itu laaa yg membawa bahana pada kita ... soo ... berhati hati selalu tak kira dimana anda berada ....

ADIOS ... dah mula mem-bz kan diri nih ...

have a nice day allsz ....

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky