keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 7 Mei 2009

Buah Berry ...




kat sini la semuanya di tanam .... isk .. dah semak sikit lah .. semenjak hujan ... n aku pun takde masa lagi nak trim semua ... tadi pagi sempat la aku cabut sesikit rumput rumpai yg keliling pagar tu .. banyak lagi nak kena cabut .... tengok laa keliling pokok berry tu .. heheh semak sehh ... 

wahh sukanya aku .... tak sangka lak pokok ni cepat berbuah n senang aje hidupnya ...asalnye satu petang tu aku ajak adik aku pi ambik benih dia dari umah lama ... sooo balik tu terus aku kerat n ambik ranting dia yg besar .. aku main cucuk aje pun kat tanah ni ... tak lama lepas tu .. tumbuh daun halus halus n ada bungaa ... cepat betol ...

tu ha pokok nye .. cinonet aje kan? tapi .. tengok laa buah dia kat bawah tuu .... haa baru satu dahan tu je ... yg lain pun ada ... yg dalam gambar tu cuma ada 2 pokok ... ada lagi 2 pokok kat lokasi lain .. tapi belum berbuah laa .. haaa tengok ni buah dia ...

haaa ni aku zoom kan lagi gambarnye ... yg hitam tu dah boleh makan laa ... dah manis ... khabarnye kalau selalu makan buah ni boleh elakkan daripada kena barah?? wallahuaklam .. dengan izin Allah semua tu ... kita hanya mampu berusaha dan berdoa kepadanya juga ...

Nyam nyammm ... sedapnye .. 

1 ulasan:

Fadhlah berkata...

umah saper tu...semak gila babas tu!

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky