keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 26 Mei 2009

pengalaman tido tengahari di PNM ..

(hahah gambar ni fokus yg tido kat ujung tu je ek .. sori geng .. pinjam gambo tido)

Uhhh lepas baca kes budak tido kat blog padlah .. teringat satu masa tu aku kena "kacau" masa tido .. waktu tu aku kerja di National Library lagi .. Bahagian aku ada sorang lelaki (bos) .. n 5 pompuan termasuk aku ... soo selalu tengahari memang tido lah .. maklum laa sejuk .. then kalo Jumaat ... ada yg tido .. ada yg kuar shopping .. soo Jumaat tu .. memula semua ngantuk .. awal lagi dah tutup lampu .. semua tido . termasuk la aku .. biasanya cara tido .. letak tangan kat atas meja .. then letak kepala .. n kepala tu selubung ngan jaket @ baju sejukk .. heheh satu cara lagi .. sandar kat kerusi empuk kite tu .. selubung kepala n silang tangan (peluk diri ke ape orang panggil ek ?? tapi kawan aku kata .. haaa tu amie jadi "Tok Pek Kong" @ tuhan cina dah tuuu)

soo .. tengahari tu semua landing macam biasa .. bos aku dok makan roti sambil selak paper cina dia laa (bebetul sebelah aku je . dalam 1 M) .. aku rasa dalam kul 1 lebih ... aku tersedar ... haaa .. sebabnye .. aku dengar dari belah kiri aku ni kuat nye laaa akak tu dok menaip .. bunyik keyboard dia tu .. macam kuat sangat dia ketuk ketuk ... aku ngintai dari jaket aku tu ... isk ... takde orang lak kat situ ... kak hazilah takde .. kak nab pun takde ??? wahh ... (dalam hati cakap .. agaknye Miss Jayanthi bahagian IT belakang sana dok menaip kot) .. aku sambung tido balik .. kalini muka ngadap kanan lak ...

iskk .. kejap tu aku dengar lak bunyi macam kerusi tak cukup minyak di goyang goyang kang .. oookk ... ekkk .. oookk ... ekkk .. kuat lak tuuuu .. (dalam ati aku ... adoiii .. Mr T ni ... bising aaaaa dah tau orang nak tidooo .. ) aku bukak mata halamak .. takde sapeeeeee .... tapi takot nye pasal ... aku pejam mata rapat rapat ... tah bila masa aku lelap terus .. aku tunggu sampai orang bukak lampu baru aku bangun ...

aku tak citer lagi kat sesape .. aku riki sorang sorang .. sahhh .. semua takde .. memang aku sorang je dok tido aritu .. termasuk laaa orang di bahagian IT semua kuar ... whaaaaaaaaaat ??? aku citer kat dorang ape yg berlaku ... hampehhh .. minggu depan dan seterusnya .. semua takot nak tido ari jumaat tengahari .. hahahah.. kecuali kalo ada orang n bukak lampu .. hehehe .. sabo je laa ...

ape pun yg "dia" nak buat jangan laaa dia merupa depan aku ... huuuuu tak dapat mak bayangkan cemana perasaaan mak masa tuuuuuu ... ohhh tidakkk ... nampak je macam berani ... hahahah dalam ati ada takot jugak sehhh ... tapi takot ngan ORANG @ Manusia lebih lagi laa .. sbb jaman sekarang ni memacam manusia gila .....

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

1 ulasan:

-fizA- berkata...

huh!
penakuttt...
tak padan besau..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky