keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 24 Mei 2009

Syatrah mengganazz ..


waduhh ... Syatrah mengganas sehh ... abis aku di kerjakan .... nak tau ape dia dah buat ???












dia gigit aku tang sini .... (lengan)




tang sinii ... (sini paling perit )



huuu sini paling lamaaa ... tak tahan aku dibuat nye ... aku dah la tak tahan dok gelak je laa menahan sakit ... rasa nak sekeh sekeh je .. sib baik aaa kecik lagi ... sebelum tu dia suh lukis ikan .. dah tu aku ralit tengok tv .. abis dia conteng nye tangan aku ni ... alamakk .. syatrah nii ... kacau acik mie laa ....











kasik zoom lagi .... esok ape lak dia nye projek Syatrah ni ...





Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky