keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 15 Jun 2009

My Precious ...


Teka air ape ni??


Yummy ..sedap air ni .. Teka air ape ?? ... nak tau jawapan??? ... baca blog sampai abis dulu ....

Best nye dapat gambar betty boop ni ... dalam banyak banyak katun ..aku paling suka betty boop n poppye ... tak tau la kenapa .. .. agaknye itu je la katun yg bapak aku kasik nengok ..

Dulu masa di penang (masa aku kekecik) aku ingat lagi arwah apak belikan patung plastik poppye utk abg aku n olive utk aku ... dalam nye besi . luar nye getah ... leh bentukkan posisi lah .. sayang nye dah takde .. kan best kalo ada jual lagi .... leh buat koleksi kesayangan ....



kalo hadiah lak .. aku suka Mug ... paling aku sayang ... sepasang BeerGlass yg ada gambo mickey n minie ... kunun nak kasik "chenta hati" masa muda dedolu la ... hahah lom ape ape gelas dah hancus satu . nasib ah ... oh yeah lupe nak mention ... sekali ngan dia hancus ... heheheh..
takpe .. ada satu agi ... Mickey 2000 ... sayang sehh ...

ngape aku suka big glass ?? aku kan suka minum air sejuk .. sooo kalo gelas besoooo .. banyak la ais leh letak ... air pun banyak leh isi .. untung mehh ... hehehe tu je ...
ape pun .. aku suka betty boop ;)

................................................
Jawapan : hahaha ... biarlah rahsia .. tapi kalo rasa rasa takleh stop nak memikirkan air ape ni sampai tak boley nak tido otak dok pikir pasal soalan ni ..... boleh laa mesej pada saya nanti .. ahaks ...


Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky