keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 28 Jun 2009

Busu .. Susu .. & Lembu ..

hahah ... ada satu hari tu .. kami disuruh sebut perkataan BUSU berkali kali .... then dia tanya ... lembu minum ape ??? semua jawab SUSU ... hampes ... dah penin la tuu ...abis la semua pakat dok gelak ... tanya sekali lagi .. lembu minum ape ??? air .... heheh baru betol ...

aku lak .. tetiba teringat kat Abe Yie ... satu ari masa g kedai makan ... tetiba lak aku teringat susu lembu fresh .. aku tanya laa kat tokey dia ...

aku : kak tie ... sini ada orang jual susu lembu ke ? ...
Kak tie : takdok pulok denga ... susu kambing adoo ...
Abe Yie : alih alih abe yie (husband kak tie) menyampuk ... ado jual kat Jelawat (Pekan) ...
Aku : kat mana ?? tak penah nampak pun
abe Yie : sebelah klinik ...... dekat je ngan kedai jual barang hardware tu ..
aku : ye ke ?? isk ... ni abe yie nak g jelawat ... boleh la kirim ... :D heheheh ....
abe yie : Nok buak gapo susu tu ???
Aku : nak bagi ibu ... ibu suka minum susu segar ....
abe yie : oghe bagi susu kat anok lembu ... mok dia takyah doh ...
kak tie : hoh .. sudoh doh laa ... oghe mano buleh minum susu tu ... tu nok kasik anok lembu minum buleh laa ... (dok gelak sakan ..)
aku : laaaaaaa .. ape laa abe yie ni ... orang nak susu lembu fresh .. bukan susu untuk lembu ...hahahah sakit perut aku dok ketawakan dia ...
tu laa .. abe yie ni main terjah je tak kasik salam .... tak tau ujung pangkal ... heheheh .. sabo je laa aku ......

moral of the story ... kasik salam dulu laaa sblm nyampuk ....

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky