keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 1 Jun 2009

duit segalanya?? atau segalanya duit ??


Ni karya yg aku karangkan kira-kira setahun dua bulan yg lepas ... tetiba je otak aku ni macam bagus je mengarang ..anyway ... ni saja suka suka ... kalo tak best jgn kutuk lelebih k..

.......................................

hidup perlukan duit ... .
kita hidup mencari duit ... .
celik mata duit ...
nak tido pun pikir duit ... .

yg senang banyak duit ... .
yg miskin tak ada duit ... .
naik status sbb banyak duit ...
kena hina sbb takde duit ...

masa kecik belajar simpan duit ...
masa besar tukang perabis duit ...
masa sekolah ...mak ayah bagi duit ...
dah keje ... berapa nak kasik duit ..

nyawa manusia pun bergantung pada duit ...
nak melahirkan .. kena bayar duit ...
mati pun... kena guna duit ... .

tapiii ... . jgn jadi hamba duit ... .
jgn mati kerana duit ... .
jgn jadi hina sbb duit ...
jgn jual maruah kerana duit ...

duit segalanya atau segalanya duit
~~~~~~~~~~~~~~~
amietz 28042008/4.33 ptg

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

1 ulasan:

JanG45 berkata...

setuju sangat dengan apa yang dikarang ni.hehehe

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky