keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 26 Jun 2009

Michael Jackson & Ayang

















hmmm ... this blog i dedicate to "late MJ" n .... Ayang sahabat dunia akhirat ku ... bukan ape ... dalam hidup aku ni .. asal terlintas pasal Michael Jackson ni .. aku pasti teringatkan "ayang" .... hahaaaaa korang mesti ingat dia lelaki .. atau pun bf aku ... hahaha toott ... salahhhhhhh .... Ayang ni nama dia Fazilah ... pompuan beb ... tapi kitorang semua panggil dia "ayang Fazilah" atau "Ayang" nama manja dia ....
Bukan ape ... ayang ni .. "Die Hard Fan" MJ tuu ... aku ingat lagi masa aku study kat "AS" ... mmm bukan Amerika daa ... "Aloq Staq", Kedah ... kami 9 orang satu umah .. duk di Taman Rakyat ... jalan sultanah ... mmmm ... masa tu ayang ni asyik laaa dengan walkman dia ... kaset nye .... kalo tak Celiene Dion ... mesti MJ ... yg best nye .. masa dia dengar lagu MJ tu .. mesti dia nyanyi siap ngan geleng kepala ngan dia nye memek muka sekali ...nyanyi tampa kuar suara ..... hahahah korang bayangkan ... di tengah tengah kepadatan manusia di stesen bas .. dia leh buat macam tu .. tak hirau ape dah .... hehehe ... cute dia ni .... baik pun baik orangnye ... lembut jer ..
pepagi lagi aku bukak mail n nampak pasal ni . aku terus pm dia ... cakap MJ dah mati ... hmmm mesti dia terasa agaknye ... sbb dia kan peminat no 1 MJ ... akak sherry pun sama gak ... sms aku tadi petang ... dah sampai ajal dia takat 50 ... tapi apa akan jadi pada anak anak dia ek ??? tu yg aku dok pikiaq dari tadi siang ... kaya pun susah ... miskin pun susah ... mau berebut orang nak jaga tu ... reta dia pun banyak agaknye... susah lak kalo gadu gaduh .. lagipun ... masik kecik lagi ... cemana laa nak idop tampa ayah n mak ??? mmm nasib depa macam tu ...
mmm .... ape pun ... MJ memang great ... ada style sendiri ... cuma sayangnye dia tak tau nak hargai ape yg dia ada ... cucuk tang sana .. cucuk tang sini ... ubah sana sini ... mmm tah cemana dia nak pun tak tau ... abis rosak badan sendiri .... sooo pada manusia di luar sana ... u allz memang dah cantik ... cukup perfect ... ngape laa nak ubah ubah lagi ... kalo sekadar nak ikut cakap orang .. baik tak payah .. sayangi lah diri anda sendiri K ....
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

1 ulasan:

LiNda berkata...

hurmmm... saya pun suka MJ . Mmbesar bersama lagu MJ ...

saya pun cam ayang . terasa kehilangan !

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky