keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 3 Jun 2009

Minah Sengal ....



Huu pepagi lagi dah mula denga citer tak best pasal seseorang ni ... ada la kes memalukan terjadi pada pagi hari Isnin aritu ... memula aweks ni memang aku dah usha dari jauh .. jalan semacam gediks je .. tapi takpe la ... sbb takde kaitan ngan idop aku ... cuma rasa berbulu gak la mata dok nengok aksi dia ... maklum la .. jalan ngan sorang lelaki .. kira smart le ...

soo masa sampai depan gerai kat cafetaria ... gedebup jatuh ... aduhhh ... cian aweks tu ... dalam hati aku berdoa ... jangan laa perkara memalukan terjadi pada aku ... lagipun kasut camel active yg aku pakai aritu memang licin gila ... walau pun baru je aku beli ... ... soo ada laa sorang akak yg menolong budak tu bangun ...

alih alih rupanya citer tu dah tersebar luas .. katanya (satu group) member satu opis aku ni buat tak tau je bila dia jatuh ... masalahnye orang semua tengah makan .. n ... kebetulan dah ada orang tolong ... ape lagi dia nak?? alaaa ... biasa kalo jatuh .. bangun la sendiri .. takkan nak tunggu orang semua datang kerumun n tolong bangun ??? ape daaa .... lain laa kalo xcident kete ke .. patah kaki ke ... luka parah ke ... cukup la sorang tolong dia bangun ... dah le ...
nak cover malu nye pasal .. takkan la sampai nak salahkan orang tak tolong dia kot ??? aku ada gak la tanya dia cemana bila masuk opis ... saja berbasa basi la ... lagipun sama level ... huish .. dah semua skang ni bebulu ngan dia ... sbb dalam meeting pun ada bunyik gak kes ni ...
kalo aku le ... mau aku sound budak sengal nih ... baru dugaan sikit je dah keypoh memburukkan orang lain ... sampai kecoh satu opis .. ape kejadahnye ???? sememeh ah ... takcukup cerdik namanya ... hahahah ..bagi aku .. budak ni >>>> Memang sengalll ...............


Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

1 ulasan:

Natrah Norlin berkata...

mie..ko lupa tanya kat dia la..tangkap katak ke...dapat ke tak hu hu

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky