keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 11 Jun 2009

Result aku ...



Hemm ... aku baru je check aku nye result ... dan seperti yg aku jangkakan .. satu paper kantoi n result merudum jatuh bak pasaran saham .... ouch ... ada masanya aku berfikir balik ... sesuai ke aku nak study ni? dah la kepala otak dok serabut ngan keje ... lom campur lain lain lagi tu ... atau aku yg tak reti nak bahagi masa >?? teruk sangat ke keje kat opis aku ni?? orang lain keje gak ... tapi aku rasa dorang tak la serabut macam aku ni kot.. dorang keje gak ... ?? keje dorang banyak macam aku gak ke?? ..... kata abang .... aku tak cukup study n do preparation well enough ... (is it true amie??)


hmm .. flash back ... masa tu deret deret peperiksaan aku .. peksa jabatan .. peksa JPA lagi .. peksa final aku ... jadual pack .. keje banyak ... + kelewatan aku sampai ke tempat peksa yang telah membuat aku blurrr tahap dewa dewa ... hemph ... tah ler ...


aku rasa dalam masa akan datang ni .. aku harus tegas dalam kerja ... tapi tu ah .. manusia ni kekadang saja je .. suka ambik kesempatan .. bila kita baik .. ada je la dia buat ... takpe ... ada masa aku meletup nanti .. tak abis makan korang ... atau .. (untuk selamat .. ada baiknye aku berundur saja ke tempat lain yg lebih santai n relax ... semestinya bukan di sini ... )


minggu depan aku dah Kusus .. ape satu aku tak prepare lagi ... surat baru kuar tadi petang .. keje melambak lambak ... meh aku senaraikan :-


1. Pemantauan (negeri hantar last minute ... bila aku dah fax jadual .. baru gabra n memasing nak marah .. aku suh email kat akaun ni ... dia hantar akaun lain .. adoii .. penin .. dah tu mula nak marah .. ) separuh negeri tak hantar lagi ...


2. Kumpul Maklumat n rumus ... skang ni kat tangan aku ada 9 laporan dari negeri yg aku tengah buat ... semua nak collect n rumuskan ... semuanya berlainan (bukan 9 negeri ok ... 9 laporan berbeza )


3. Buat laporan utk KP .. (keje urgent .. aku gak kena buat ... soo yg lelain kena hold dulu) ..tadi ada tambahan lagi ... esok jugak la gamaknye ... harapnye dia datang la keje .. dah 2 hari MC .. kalau dia datang ... takde la aku susah otak nak kena buat nih (agaknye laaa... pelik jugak ek ... ngape tiap kali keje urgent .. pasti ada je menda berlaku?? memang takdir ke ?? atau sengaja ke?? adoi ... ni laa salah satu sebab musabab nye aku selalu stress keje sini .. tolong lahh ... jgn sampai aku hilang sabar n pertimbangan .... jgn sampai aku buat macam orang dulu udah ler ...


4. Kesilapan aku sendiri ... soo surat, minit n report aku nak kena ejas balik n hantar semula (half way dah .. esok hantar)


5. Surat menyurat dari negeri bab kewangan ... aku nak kena balas jugak ... skang ada 4 kat tangan aku ...


6. hemmm ejas borang pemantauan ... baru 30% progress .. baru satu je PLK .. yg dua lagi ?? huhuu ... bila nak sambung buat tu???


7. paper work sinar pintar (KIV dah hampir 3 bulan .. n aku harap Bos si Fiza tu dah hilang kan bab ni dari ingatan dia .. hahaha ko tolong jampi dia sikit fiza oiii .. )


tu je keje aku skang ni .... hahahahaha ... ok tak ? selalunye memang macam ni la keje aku ... aku heran gak cemana dia tu leh baca novel .. bukak intenet time opis ... sembang kat tipon ... baca paper online . bukak email ...sembang ngan officemate .... gelak gelak ... tah ape ape lagi ahh ... aku akui .. aku memang workaholic ... tapi sekarang ni ... aku surrender ... angkat dua dua belah tangan lagik ... sambil kibar spender roti kirai kaler putih ... huhuuuuuuuu ... tak tahan .. tak tahann ...


ape pun .. esok aku kena siapkan ape yg penting .. + carik bahan tuk aku nye kusus ... study?? nanti la aku pikir masak masak ... balik kusus ... baru pikir pasal study .. time kusus aku nak rilax n cool enjin sikit ...


ok ah ... dah ... nak tido ... nite allzz.....


................................................................................................

benci ada .. fed up pun ada ... frust lebih lagi ... serabut berlebih lebih lagi ..

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

1 ulasan:

Fadhlah berkata...

meh la geger banting..ko kan bosh...muh tukar kerja sini..ble jd bloger tegar plak lepas ni..
btol ka fiza?

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky