keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 17 Julai 2009

Aku & Dirimu ...











Ari Lasso :
Tiba saatnya kita saling bicara
Tentang perasaan yang kian menyiksa
Tentang rindu yang menggebu
Tentang cinta yang tak terungkap
Bunga CL:
Sudah terlalu lama kita berdiam
Tenggelam dalam gelisah yang tak tereda
Memenuhi mimpi-mimpi malam kita
Ari Lasso:
Duhai cintaku sayang ku
Lepaskanlah
Bunga CL:
Perasaanmu rindumu seluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat di keabadian
Bunga CL:
Jika sewaktu bisa kita hentikan
Ari Lasso:
Ooo oh dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan..
Meleburkan semua batas antara kau dan aku
kita..
(Ulang)2X
Duhai cintaku sayangku lepaskanlah
Perasaanmu rindumu seluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat di keabadian..
------------------------------------------------
uhhh jiwangs lak tetiba arini .... rindu pada siapa ????
Duhai cintaku sayang ku
Lepaskanlah
Perasaanmu rindumu seluruh cintamu ..........
Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat di keabadian..

Hanya lagu semata .....

takde kaitan yg hidup

mahupun yg telah tiada di dunia ini .....

(- _ -) hanya kenangan semata ....

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~



Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky