keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 30 Julai 2009

ape dah jadi??



hamboiii .. sempat lagi ber posing adik nuar ni .... orang lain semua monyok jer muka dah boring nak balik ... tapi adik nuar ni ... hmmm .. ceria macam biasa jugak .... hahaha termasuk la aku .. sempat gak pose walau badan letih giler ... sepanjang hari buat pemantauan .. okeh .. sambung cerita ...





Ape dah jadi pada aku?? hmm dah lama aku tak mengarang dalam blog ni kan.. bz sikit ah.. bila dah kena out station tu .. menimbun laa keje atas meja aku tu yg belum dapat di siapkan.. tambah pulak .. pembantu aku pun bz ... sorang kena kursus .. sorang lagi kena jadi urusetia lak ... pegawai atas aku lak .. dan dan ni laa dia nak balik kampung ... bila tengah bz lak tu .... sudah pasti aku laa jadi mangsa kerja kerja dia yg tak siap lagi tu ...

soo .. what happen to me?? hmmm Ahad lepas .. pepagi buta aku di kejutkan dengan kemasukan SMS .. syukur alhamdulillah .... kalo tidak .. mau tak pegi kelas aku pagi tu ... aku seperti yang telah di rancang .. akan bertolak ke Pulau Pinang dengan Bos aku .... atas kerja kerja pemantauan dan membantu dia dalam ceramah ....uhhh memang letih gila .... malam tu rasa nak baring jer .. lupe lak nak cakap ... aku bergerak jam 2 dari Putrajaya .. sampai di Kepala batas jam 8 ... banyak kali berenti la ... soo malam tu aku memang rasa nak baring jer .. bos lak ajak gi makan .. kalo ikut ati ...mau aje aku cakap aku malas nak kuar .. tapi demi bos ... follow gak la ... soo petang n malam tu .. menu aku adalah "KFC" atok kegemaran semua.. tak lalu .. tapi telan jerr ....

soo premis kebanyakannya semua ok .. kecuali satu yg menumpang ... cian gak ... macam nak runtuh dah pun ... lantai dah lendut ... yg lain ok ... cuma ada yg berabuk .. ada yg tak berekod ... susah nak komen kalo orang takmau dengar kata nihh ... bila kita tegur .. depa wat tak tau...jgn tunggu masuk paper baru nak ambik tindakan ....

Esok ... berlangsung la program yang telah di rancang ... program orang .. tapi aku bantu gak laa sesikit .. harapnya semua ok ... insyaallah .. esok pepagi aku dah nak kena masuk opis ... nak uruskan memacam ...

harap malam ni aku dapat tido lena ...



Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky