keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 13 Julai 2009

benda yg paling aku allergic @ fobia

aku paling fobia bila orang terlalu over dengan aku ... terlalu suka ..terlalu fanatik ... bukan nak kata aku belagak atau perasan ... tapi aku memang takot ... takot tahap dewa-dewa .... tak tau setakat mana darjah ketakutan aku ni .. cuma yg dapat aku cakap ... aku memang dah risau kalo tetiba orang ni over xcited ... atau terlampau suka kat aku melebih-lebih .... sebabnya ....
ada satu ketika tu aku baik sangat dengan seseorang .. dari YM ke fon ... memula aku ingat dia sekadar nak ilang boring atau sekadar nak lepas letih kerja ... aku laya sama macam kawan-kawan lain .... dari jarang-jarang .. makin lama makin kerap sampai ada satu masa siang malam pagi petang dia call ... aku tak banyak cakap .. cuma dia je la ...
aku respek dia ni sbb idea dia n sbb dia friendly ... sampai la satu ketika dia cakap dia nak datang kelantan ... arghh ... masalah ... aku larang ... dia berdegil gak ... hmmm aku senang je .. sekali .. dua kali ... masuk kali ke 3 .. lantak ko la ape nak jadi .... akhirnya dia sampai la ke KB ...
sbb aku takmo di cap orang yg tak berperi kemanusiaan .. aku bawa jugak la dia jenjalan ... abis semua tempat yg dia nak pegi aku bawak .... sampai satu tahap otak aku takleh nak tahan lagi .. aku ajak kawan aku temankan ... memang usaha terakhir aku ... tak mampu nak tanggung sorang dah .... tu pun dah petang sementara nak tunggu dia nye train ... soo malam tu dia balik ... n aku + kawan aku lega sbb dah selesai satu perkara .....
rupanya ...sangkaan aku meleset ... lepas pada tu dia lagi kerap contact aku ... sampai aku naik rimas n pening ... aku cuba mengelak .. tapi ada je dia nye cara .... sampai la satu hari dia cakap dia nak aku jadi milik dia ... oh tidakkk ... mmm dari mula aku dah cakap aku nak kawan biasa je ... dia yg salah anggap ....... tah cemana aku keraskan hati .. takkan jawab call atau YM dia ... aku cuba mengelak terus ...ohh tidakkk ....
satu malam .. ada lelaki call n tanya .. aku kenal ke tak ngan dia ni ...dia cakap laa kes lelaki ni semua n mintak maaf kalo ada utang atau dia janji ape ape sebelum ni .. dia cakap teruk gak la mamat ni ... alamak .. ape dah jadi ni ??? apasal jadi gini ?? macam macam dalam benak aku ni .. satu malam aku tak lena tido ... sampai sekarang ... aku rasa bersalah .. terasa macam sbb aku la dia jadi gitu ... ohh tidakk ... tak sanggup aku ....
.. n dengan ini bermakna .. bertambah lagi tahap ke-fobiaan aku dengan orang mental ni ...
mungkin sbb aku banyak sangat kena penangan ngan orang mental kot ... kena kejar masa kekecik ... kena sergah ngan orang mental masa sekolah menengah .. siap kena kejar lagik (specis ganas nyer ni..suka buat kacau) ... kena kejar masa aku dah dewasa .kat masjid negara nye terowong bawah tanah tu ... ohh tidakkk ... memang aku sesungguhnya fobia ...
sampai sekarang aku tak berani nak sembang ngan dia ... walau aku tau dia dah pulih ... aku takot dia jadi macam dulu balik ... biar la dia ingat aku ni pompuan jahat ke ape ... yg pasti ... aku takmo dia saket .. n aku pun tak mampu lagi nak sembang ngan dia ....
sooo ... tolong ekk .. jgn over-over... cool jer la bila bersama dengan org bernama amie ni .... (amie yg fobia .. hua hua huaaaaa)
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH.. ~It'S OnLy Me~ - Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky