keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 13 Julai 2009

keje .. keje .. keje ...



Cian kat bos aku ... tak pasal pasal naik darah lak bila keje sini .. hmm harapnya aku tak laa sampai tahap tu...setakat ni ok je kesihatan aku ... cuma mata je la letih.. kekadang rasa macam blurr je ..
tapi bila stress pasal keje ni... memang laa cepat aje aku angin n ilang sabo ... tak tau laa orang lain cemana? hmmm bukan ape .. kekadang rasa macam tak menang tangan nak selesaikan semua ... lom abis lagi keje yg ada .. dah datang lak keje baru ... adoii .. tambah lak nak urgent .. lagi laaa phenin ... kekadang rasa macam aku lak yg tak cekap buat keje ?? ye ke?? aku rasa aku buat keje je sepanjang masa .. main game?? mmm tak sempat aa ... chatting? menda penting jer ... urusan pejabat n just say hi ... web page? jgn harap aa ... takkan la aku buat keje lembab sangat?? uuuhhh ... susah nak cakap aa ... buat aje la ape aku mampu .. lelama abis gak kot ... aku cuba laa ape yg aku terdaya ....




Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky