keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 22 Ogos 2009

apahal lak dia ni??





Alahai .. ape la pulak kali ni ?? dah 2-3 kali aku tegur .. tapi dia macam membisu jer .. ape tak suka aku PM lagi ke? marah ke? BZ ke ? cakap je la ... straight to the point .. kan senang gitu ?? aku pun senang gak bila dia dah cakap macam tu .. takde laa dok pikir cemana laa nak jaga ati orang nih .. tak tegur kang .. kata sombong ... dah tegur .. takmo jawab lak ... susah aaa ...
aku ni sebenarnya suka yg paling sempoi (tak kira la kawan ke sape) ... aku tak suka kalau orang tu over over sangat. terlalu ambik berat sangat. terlalu jeles sangat. aku suka kalau orang tu menjadi dia sendiri ... bagi aku ... kalau kite dah suka seseorang tu ... walau cemana buruk baik dia .. kita kena cuba memahami ... sbb itu adalah diri dia sendiri .. takkan la aku nak bagi syarat kat orang tu .. semata mata melayakkan dia tuk jadi kawan aku ....
takpe la .. small matter je bagi aku ... seminggu dua ni kalo dah dia dok menyepi n menyurukkan diri ... alamatnye ... assalamualaikum lah ... kalo dia tak tegur .. aku pun tak kacau la (buat ape nak kacau orang yg tak suka kite kacau dia.. tak gitu?? )... ye laa .. paham paham sendiri la bila orang dah tak suka tu ... aku pun ada maruah aku juga .. aku tak suka nak menyengih nyengih depan orang lain(kang di gelar pompuan tak sedar diri lak) .. semata nak mintak simpati orang ... ohh tidak sesekali ..... takpe la .. ape pun keputusan yg dia ambik dalam hidup dia .. aku doakan yg terbaik ... semoga dia happy dengan jalan hidup yg dipilihnya ... aku yakin .. dia juga ada alasan tersendiri tuk tidak menjadi sahabat aku ... its ok ...
....................................
bukan marah ... bukan membenci .. tapi menjauhkan diri
bukan nak mengata .. sekadar luahan rasa ....
yang di cari mungkin tak pasti ...
yang bersua ...kekadang menyesakkan jiwa ...
biarlah menyendiri dari terus menyakiti...
biar bersendiri ... jika tak diperlukan lagi ..
biar membisu dari menikam dengan kata-kata...
aku akan melangkah pergi .. jika tak diperlukan lagi ...
tak perlu berselindung lagi ...
takde hal lhhh
...........................
susah betol nak paham perangai manusia ni kan .. mujur la aku dilahirkan mudah untuk memahami dan sedar diri ... sekurangnya tak lah aku berasa terhina dibuat begini .... terima kasih buat insan bergelar "sahabat"

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~



Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky