keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 10 Ogos 2009

Program Kuala Kangsar




hahaha .. muka letis ka? berangan jauh ka ???


Alhamdulillah ... syukur pada Allah ... program akhirnya berjalan lancar seperti yang di rancang ... mmm letis giler .. tahap dewa dewa ... aku rasa keje aku sepanjang hari dok beli air minum jer ... haus beb .. panas lak tu ... walau kawasan dia dalam bangunan sedia . tapi takde angin langsung ... panasss ....
Program Pusat Sumber semuanya ok .. seronok aje bebudak tu bila dapat hadiah .. mak ayah pun suka jugak ... siap ada satu family tu ,... semua program dia nak masuk ... happy sebab semua melibatkan diri .... 4 orang dari ibu pejabat ... n 4 orang dari negeri ... program .. ada yg ubah last minute ... nengok keperluan la ... ada gak yg on the dot terus buat ... yg penting hadiah gerak ....
mmm ... ada sorang mamat ni ..aku suka nengok rambut dia ... heheh . gerai dia depan gerai aku je ... tenang je nengok dia ... membuatkan aku teringat pada abg Z ... rambut dia sama macam tu .. cuma panjang lagi dari tu ... skang ni dah pendek agaknye ... mana dia ilang ek ?? lama takde kabar berita ...
so semalam (Ahad) jam 11 gerak pegi ke kenduri kawen kawan opis .. cantiknye dia .. sweet jer ... persalinan kaler coklat cair .. husband dia tinggi lampai n smart orangnya ... hmmm.. ape pun .. selamat pengantin baru .. moga bahagia ke anak cucu ...
lepas kenduri ..pegi hantar bebudak kat ILK seri Iskandar .. tak singah memana pun ... kali ni aku naik bas ... kete tak ok ... kalau bawak pun .. aku rasa mau aku tido kat R n R ... letis tahap gaban ...
ape pun aku suka sangat .. sbb sempat gak aku belajar buat gelang kristal ... kalo ada peluang .. aku nak buat sendiri nanti .... leh la aku hadiahkan kat ibu ... seronok nye ... lama dah aku nak belajar menda alah tu .. cuma kraf rotan aje aku tak sempat belajar ... orang tu pun macam takmo ajar je ... takpe la .. ada rezeki nanti dapat gak aku belajar ... insyaallah ....

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky