keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 11 Ogos 2009

Puasa datang lagi ...

emmm ... sedar tak sedar .. ni puasa ke 2 aku kat Banting ni ... huhuuuu ... kejap jerr ... aku rasa macam nak balik kampung je .... lagipun aku dah beli acar buah yg ibu suka ... mm leh la ibu buat sahur bila tak lalu makan ... aku lak senang je ... asalkan ada telo dadar pun dah cukup ... nasik pepanas .. huuuu ... tak tau laa leh tahan macam dulu ke tidak .... dulu makan sekali je masa berbuka .. dah tu tak makan sahur dah ... yg pasti aku kena beli susu segar la ... takmo kasik perut pedih ...
kalau dedolu masa kekecik ... hari pertama puasa .. pasti ibu buat ondeh-ondeh @ buah melaka ... arwah apak suka makan tu ... n salah satu hari berbuka pasti ada makan cucur udang ... atau popia ..

posa kat sini ... balik pun dah lewat ... sib baik padlah pandai masak ... selalu dia la masak pun ... sempoi abis .. janji kenyang udahh ...

masa dedolu .. selalu jiran jiran kasik lauk pauk @ kuih masa berbuka ... mmm best gak kalo ingat masa tu ... leh la rasa air tangan orang ... skang ni beli je kasik ... hehehe air tangan peniaga la pulak ... kalo ada masa nak masak pun .. hujung minggu la ... masa tu hantam je nak masak ape yg terliur nak makan ....

hahah makan tak heran sangat la .. cuma air je nak lebih ... uiii sedap nyeee ... tambah lak sejuukk ... uishhh .. pueh atiii ...
hahahha tu kesah masa posa aku le .. korang cemana lak >> ??

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky