keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 22 Ogos 2009

Sahur ...


hemmm ... ape nak masak arini ek? tengah aku dok pikir .. padlah lak bersuara ... bila ko nak masak udang? .. aku pun saja tanya balik .. udang ape ?? heheheh saja je ... baru teringat dia ada kirim udang dari kawan .. sooo aku tanya ape dia nak makan ?? dalam ati .. sedap gak kalo masak lemak udang ni ... bahan semua ada .. senang keje aku ... sooo ni la hasilnya ... (gambo pinjam jerr) Udang Masak Lemak tapi aku saja buat versi aku ... hehehe saja aku masukkan daun limau purut selai ngan suun (sedap kalo campur suun) ... dah tu aku goreng je ayam kampung ... ok la tu ...
agaknye ape ibu masak ek ??...........
.............................................
Syatrah lah orang paling sibuk bila orang makan .. ada je dia nak ambik ... herghhhhhh letiss .... dah la nak makan sendiri ... abis laa sepah sepah ... ni dia dok ratah suun aku ... saja tak buat pedas punn .....
-----------------------------------------------------------------
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky