keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 13 Ogos 2009

Sejuk nye harini ...




Hari ni tah ngape .. sejuk giler aku rasakan ... biasa tak la sejuk macam ni .. n memasig lak kata .. harini ngantuk giler ... aik .. aku ingat aku sorang je yg tak boleh tido ... smlm mujur la aku sedar ... sempat la aku pasang niat n bangun minum air ...
line hari ni tak ok sangat ... asyik dc je ... 2-3 kali try baru la dapat terima data dari YM ... alangkah best nye kalau aku dapat jaga library je .. takyah buat keje yg lain ... mmm .. aku akan cuba jadikan lebri aku tip top macam alia nye lebri ... kalau dulu .. mmacam aku cadangkan .. satu ape dia takmo terima .. skang ni .. bos baru aku ... syukur .. alhamdulillah ... banyak dah dia lakukan tuk majukan unit aku ni ... rasa syukur sangat ....
aku tau ... setiap menda yg baik .. memang banyak halangan .. termasuk laaa halangan dalam kerja aku ni ... harapnya selepas ni ... semua leh berjalan lancar ... kerja aku tak laa menyerabutkan otak aku ... n harap aku dapat majukan unit ni ....
emmm ... dah seminggu lebih aku tak nampak kawan aku sorang ni ... mana dia ek ?? skang ni risau sikit la .. tambah tambah penyakit cenggini ... sekelip mata je dah jadi satu impak yg besar ... ada kawan di hospital cakap .. ramai yg dah meninggal disebabkan H1N1 ... tapi tak di kabarkan ... maybe takmo jadi huru-hara ... ada yg sebar SMS .. kononya kena banyakkan makan bawang putih n epal hijau ... ape pun .. usaha lebih baik dari hanya menunggu kan?? insyaallah ... kalo dah kita yakin .. n selalu berdoa ... insyaallah harapanya semua ok kembali ...
tadi siang dapat sembang ngan abg sekejap ... syukur dia selamat di sana ... harapnye aku pun ok la ... tak larat betul siang tadi .. satu badan aku rasa lemah ... dada rasa sejuk jerr .... macam nak demam pun ada .... ok ah .. dah mula rasa penin ... sampai jumpe lagi ... wasalam ...
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky