keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 18 Ogos 2009

sweet memories

arini sembang ngan seseorang .. buka bab Alor Star sampai la bab tempat yg penah aku stay dulu ... hahaha tetiba hati jadi rinduuu ... rindu kenangan lama ... masa studi dulu ... rindu situasi masa tu .. rindu kawan kawan ... rindu akan muka yg hari hari aku nampak ... rindu senyuman dia ... ahaks ... rasa seperti beribu ribu rerama beterbangan di benakku ... tah bila laa nak rasa macam tu lagi ek ? hahah biar syok sendiri .. asalkan rasa bahagia dengan kenangan tu ... kalo ada sayap .. lama dah aku terbang berlegar kat sana ... dapat nengok sekejap pun jadi la ...tapi aku dah tak berapa ingat laa raut muka dia ... mmm ... rugi nye ... heheheheh

mesti dia bahagia sekarang kan ... harapnye dia dan isteri + anak-anak selalu dimurahkan rezeki n selamat sihat selalu .. :)

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky