keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 3 Ogos 2009

today ... 03 August 2009

alamak .. rosak ana punya program ... ingatkan harini nak settle semua keje yg menimbun ni .... alih alih kena g meeting kat Kuala Kangsar lakk ...isk ... tah bila laaa aku dapat selesaikan semua keje ni .... kalo asyik kena out station je . dahtu lepas satu satu datang keje baru n urgent ... adoiii ... letisss ... aku gak laaa tak dapat rilek nampak gayanya ..... soo gerak dari opis dah jam 10 .. naik kete bos ... kete aku kecik .. slow ... hehehe bos nye kete laju le sikit ...... sampai sana jam 1 lebih .. siap kawan aku sempat lagi shopping .. aku lak tak tau nak beli ape .. nengok je laa ... takde napsu lak nak belanja .. tambah dah muflis ni .... awal gaji dah abis bayar duit belajo .... then kete lak pecah masa aku kat penang .. orang beli souvenir .. aku beli tayar sebijik hahahaha souvenir dari penang yg paling mahalll regenyeee .... RM155 hua hua huaa .. garu kejap kepala aku yg tak gatal ni ....
mujur la jugak masa kat sana duk ngan bos aku ... kalo sendiri .. alaaa otel lagi ....masak .. masak ... time cenggini yg nak termakan hasutan nak pakai kad kredit n hutang ni .. tapi bila pikir balik .. alahaii .. napsu beso .... kang tak termampu .. tak pepasal bankrupt lakk jijah ... abisss ... jgnnn jgn ... buat sementara waktu rilek duluuu ..... hehehe ... lagipun aku geram gak .. masa aku tak mampu aritu .. kemain lagi berpusu pusu serbut ... ayat power .. ehhh takpeeee .. nanti kite ejas punyee ... mesti boleyyy .... hahahhah hampessssssss ... skang aku dah mampu .. bila depa serbuu ... aku guna ayat ni jer ... alaaa saya tak mampu laa .. gaji kecik jerr ... hahahah terus depa blahhhhhhhh ... senang ati akuu ..hhehehe

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky