keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 27 September 2009

kawan .. ke lawan ???

Ada kala hidup tak macam kita rancangkan ….tak macam kita mahu … tak serupa selalu ..

Mungkin semalam kita kawan … tah tah esok lusa tak tau mana kawan ..sape tu kawan ??

Mungkin semalam kita ibarat abg dan adik … tapi harini mungkin kita seolah tak kenal satu sama lain …

Mungkin minggu lepas kita bergelak ketawa … tapi harini dah tak bertegur sapa

Mungkin juga semalam aku adalah teman penghilang boring kau … tapi harini kau dah ada kawan baru yang boleh hilangkan boring ko tu … atau aku lak yg buat ko rasa boring .. …hua hua huaa …

Mungkin jugak harini angin takde nak layan orang …. Sesekali aku … ko iggy

Atau … ada kawan best lagik nak layan … pi jalan laa dia nihh … malas nak layan …

Haloo ….. lu ada perasaan ka kawan ??? meh sini aku ajar … lain kali cakap straight to the point je ape maksud ko yg tersirat tu … orang mana boleh baca fikiran orang lain … sooo .. cakap je terus … senang …. Idop ko happy … hidup dia pun aman … takde nyusahkan orang buat tambah dosa kering time hari baik bulan baik nih … adoi laa .. kekadang malas nak layan aaa kes cenggini …. Tambah lak kalo dah jadi chatters tegar macam aku ni … susah … kekadang malas nak layan sehhhh …. Ngape laaa geng sekarang ni tak macam geng dulu ekk … kalo nak kawan .. kawan bebetul … takde niat lain … kekadang menda macam ni yg buat aku rasa menyampah sangat bila ada kawan macam ni …. Kuat bermuka muka … buat baik sbb ada maksud tersirat …. Buat baik sbb takde sape nak layan masa tu …. Eiiiii benci ahhhhh ….

Ape pun .. geng lama memang the best …. Sampai skang leh ngam … buat sesape yg terasa tu … sori laa … maybe aku kerazz sikit … (memang aku macam ni dah) sooo dari pening kepala aku .. baik aku cakap terus terang … kalo nak kawan .. buat cara nak kawan … kalo ada menda tersirat … pi main jauh jauh sebelum aku sumpah ko kena panah petir …. (aku tak memain nii .. serius beb) ...

----------------------------------------------------------------------------------

p/s: serabut otak layan orang cenggini ..baik takyah kenal dari mula ...

~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky