keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 4 September 2009

Me & My Mum









dalam gambar ni .. my mum yang pakai baju coklat ...

mmm ... ni adalah kesah yang berlaku masa aku balik kampung tempohari... macam biasa .. aku berbuka dengan ibu je ... sebelum tu dok dengar tazkirah .. ada la di sebut masa tazkirah tu ... doa yang dipanjatkan pada allah taala yang tidak pernah tidak di makbulkan ialah diantara waktu berbuka ....

soo .. masa berbuka ... ibu yang baca doa buka puasa n ada la di minta selepas itu .. supaya di ampunkan semua dosa-dosa kedua ibu bapa, anak-anak dan ahli keluarga ... moga dimurahkan rezeki, dijauhkan segala bahaya dan dengki khianat, dipermudahkan urusan di dunia dan akhirat dan tetiba "Ya allah ya tuhanku .. cepatkanlah jodoh anakku" .... herkkk .. hijau biru jap rasanya ... alamak .. ngape kesitu lak ibu doa? hehehe .. aku tak tahan nak gelak ... gelihati rasanya... then lepas aminn .. ibu pun join gelak sekali ... aku tanya ibu .. ngape doa macam tu?? ibu kata .. ye laa ..biar cepat sikit kawen ... hahahah .. adoi aiii memacam laa ibu ni ...

selang sehari lepas tu .. dok sembang pasal umo ...ibu dah 57 thn ... tua dahhh katanya ... aku pun sambung .. oo dah 57 ... tu yg doa suh cecepat kawen tu ek ... ibu pun cakap ... ye lahh .. tua dah aku ni ... tak larat nanti ... dah tu dua dua gelak .... mmmmm tu la dia ibu aku ... memang sporting abis ... tak penah lak dia bersungut pasal kawen kat anak anak .. kata dia ..."kalo nak kawen cari sendiri.... aku pun cari sendiri gak ...satgi semua nak salahkan aku kalo jadi ape ape .. huuu aku takmooo" ....
-----------------------------------------------------------------
jijah : .....mmm kalo dah jodoh tak kemana ..kann?


Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky