keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 3 September 2009

Trip 2 Bachok


Syukur ... akhirnya dapat gak aku balik kampung ... sejak kelas tiap-tiap hari Ahad .. memang aku tak berpeluang nak balik kampung n kuar ngan kawan kawan ... mm mana taknye .. sabtu je yg free ... hari tu la nak mengemas .. nak basuh baju .. memacam aa nak buat ... skang ni garden aku pun dah tak terjaga ... cuma jirus je la bila balik keje atau awal pagi sebelum g keje ... ape pun .. sib baik laa hujan ... hehehe ....


soo ... masa aku di kampung ... aku di khabarkan tentang salah seorang staff di tempat kerja lama aku telah meninggal dunia ... alamak .. ngape tiap kali aku balik kampung .. pasti ada kematian n kebetulan lak .. aku memang tak bawak balik baju kurung ... isk ... ni dah kali ke-2 seh .. segan gak ... pakai skirt jeans n kemeja-T jer .. orang semua dok perati jer .. ape leh buat .. ni je baju yg aku bawak balik ... ape pun takziah buat Kak Ct n family ... semoga rohnya cikgu Mat ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman ....
dulu selalu juga aku bersembang dengan arwah bila tiap pagi aku bersarapan di kedai Kak T ... mmm dalam gambar tu dia tak nampak sangat ... ni masa last program memasak bubur asyura (last masa aku keje sana laa) ... mmm ... sudah sampai masanya ... ape pun hilang lah seorang tenaga pengajar pembuat perabot ... sesungguhnya yang lama itu lebih banyak asam garamnya ... insyaallah pasti akan ada pengganti yang lain ...
ramai juga kawan lama yang aku jumpe masa kat rumah arwah ... rindu nye laa kat semua ... nampak semua sihat alhamdulillah ... aku ?? menten lah .. sihat bulat ... seronok bila dapat jumpe n sembang ngan kengkawan lama ... rasa macam lama tak gelak besar ... banyak juga muka-muka baru yg aku tak kenal ... ape pun .. lumrah laa dalam bekerja .. sampai bila kita nak duduk di satu tempat je kan ... kena laa ada perubahan ... tah bila aku dapat balik kerja kat sana semula ... mmm tak tau laa ...

memana sama je kerja .. janji kerja dengan betol n dapat rezeki yang halal ... keberkatan nye yg lebih penting ... tambah lak nak kasik ahli keluarga makan ... tul dak ? ...
ape pun ... happy dapat balik kampung
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky