keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 3 September 2009

yahuuuuuu .... lulus peksa


syukur alhamdulillah ... aku dah lulus peksa jabatan ... rasa nak lompat pun ada .. hehehe ... aku takde la target aku leh lulus .. cuma aku ada usaha .. sbb nye aku malas dah nak ambik peksa banyak banyak kali .. sok kang serabut otak ngan peksa kerja lagi .. peksa study lagi ... uuuuhh .. cukup le sekali ... sederet peperiksaan .. semuanya selang seminggu .. peninnn ... tak tido malam akuu .. pulun abissss ... ape pun ... kena tunggu lagi 2 keputusan .. kursus induksi sama satu paper JPA yg missing in action ... huuuu harapnya lulus laaaaa .... aaaamiiiinnnn
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky