keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 16 Oktober 2009

2 - 3 hari ni ...

isk .. apasal laaa rindu benoo kat "abg adik" ni ... lama tul aku tak sembang ngan dia ... lom sempat beraya pun ... biasa kalau aku teringat .. dia pasti muncul ... mmmm selang sehari .. jeng- jeng -jeng ... dia muncul ... wahhhh bernyanyi riang status aku petang tu ... dindaa ... kandaa ... burung burung pun bernyanyi .... emmm tu lagu khas aku ngan dia ... hahahah siapa dia ?? pakwe aku?? huiiiiiiihhhhh .. bukan ahhhhhh .... tu abg angkat aku ... ko gilerr ??? mana nak letak anak bini dia oii ... sabo je laa ...
mmm lama dah aku kenal abg adik (AA) .. since 1999 .. memang laa baik nye dia ... selalu bagi nasihat n macam macam lagi ... gelak ketawa .. nangish .. semua dah ngan dia ... kecuali satu yg tak mungkin terjadi .... JUMPE DIA ... mmm itu syarat dia ... aku pun ok jer .. soo kami tak penah berjumpa .. kecuali secara talian ... tak kira laa ... YM ke .. email ke .. video ke .. tapi dia penah banjer makan pizza la ... dia masuk duit n aku beli sendiri ... huhuuu sesusahh je laa ...
adik tak sabar tunggu abg balik .... dah lama tak main sms 100 x sehari ... huhuuu ... dah lama tak sembang 24 jam sehari ... paling tak lupe masa abg call .. kasik tau ikan dah betelo lam akuarium ... hahahahah ... punye laa xcited ... (ada ke orang macam tu ??) hahahah ... abg ... abg ... sib baik tak jadi penternak ikan ekk .. kalo tidak .. huuuu abg la master nyaa ... ahaks ...

mmm yg kedua ... tetiba je aku terfikirkan MR.T ... bos lama aku tu ... aku call dia sblm ni ... 3-4 kali .. mmang dia takde .. sooo... aku rasa dia mesti bz giler ... biar la ... alih alih pagi smlm dia call ...ayang ... abg tarik datang MOA mau ka ?? .. nak .. nak .. nak .... nak laa mr T ... tapi ada dua kemungkinan ... satu .. aku kena tendang .. dua ... dia kena tendang laa ... kalau aku ada .. aku cuba cadang la .. kalau tidak .. kena mintak la ... mmmph ... harapnya dia dapat la tarik aku ... seronok keje ngan dia .....

today ... budak sengal ni pm aku lagi ... adoii .. aku dah kata aku nak kawan je ... daj dia say bye-bye ... aku cakap jgn buang masa dengan aku .... (sbb nye aku hanya nak kawan ngan dia ..) hahaha kalo dia tak sudi .. aku nak buat cemana lagi ..takkan aku nak merayu lak ... tolong laaa .. kawan ngan saya .....

hergh .. fobia dah bila ingat kawan ngan orang yg lagi muda ni .. tambah serabuts otaks aku jer ..
biasa pompuan yg manja lelebih .. ni tak .. dia lak yg lagi manja gila .. (abis kalo aku majuk .. sape nak pujuk??) .... perangai .. of coz la muda ... semua nak ikut dia jer ... dah tu siap nak suh aku jerr yg banjer .. uik?? ... ape dia ingat duit aku cap sendiri ke ?? tu aa . ... udah nye aku bye bye je ... senang bila otak aku tak payah pikir ape ape masalah ....

cuma yg jadi masalah skang ni ... mamat sengal kat simpang ni la ... asal aku cakap sikit .. dia pun guna laa ayat aku tu balik .... bila aku tak balas sms dia ... mula laa dia saiko aku ... cakap aku bz la ... tak penah balas sms aaa..sombong aaa ... heeeeeee ..ada je ayat dia yg menyakitkan ati akuuu... ..
tlg aaa matured sket ... nak kata aku lagi tua .. dia beza 2-3 thn je dari aku .... ape barang niiih ?? ... penat dah aku xplain .. aku takmo ape ape hubungan .. dia berdegil gak ... kata dia kalau aku dah ada yg punya .. dia nak tunggu aku kawen... baru la dia stop sms ... aku cakap ... ngape laa siksa diri n buang masa ??? udah dia kata ingat dia sesuka ke hantar sms kat aku tampa tujuan .. adoiii .. kan ke sia sia keje dia tu ... udah aku cakap straight forward ....
hahaha kekadang bila geram sangat tu .. rasa macam nak je aku g depan dia n cekak baju dia kat leher tuu ... then aku nak cakap ..... ko ni apahal ??? ape ko nak lagi (hahahah gaya brutal jijah la kekonon ... nak buat bebetul tak berani ... soo blakon aaa) ... siang malam pagi petang kacau aku ... aku tak suka aaa ... then rasa nak ambik hp cap ayam dia tu n hempaskan jer ... bio hancus berkecaii..hua hua huaaa (gelak jahattt) ....
kekadang aku kesian gak kat dia ... ngape laa dia takmo paham ?? ngape buang masa kacau aku ... ngape laa suka kacau aku ..sms tengah malam ... sms pepagi buta ... sms petang hari ...(adoii ... aku tak suka aaaa...serabuttt ) ... dah tu selalu mencabar kesabaran aku ...

(bila aku cerita pada dia >>> mmm dia takde ape ape ..biarkan aje laaa) alamak .. macam mana dia leh idop cenggitu ek ?? pelik pelik perangai manusia nihh ....
.............................................
p.s : kekadang rasa nak tukar no je ...

weeee

3 ulasan:

violetless berkata...

bia je mamat tu...senang cite...bia je dia nak mesej2...tapi kadang2 bila dia msj sakit ati rasa nak marah je kan?hehehe..

Amietz @ f.kay berkata...

tu ah pasal ... bila melampau sangat yg buat kite sakit ati tuu ...

Daud Mili berkata...

salam kenal...~

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky