keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 7 Oktober 2009

beloved venus



hmmm ... guess what is this ??.... venus si penangkap lalat ... selepas 6 thn aku mencari ... akhirnya aku dapat juga pokok ni .... harga dia memang dua jari gak laa ... tapi ok la .. sbb aku memang nakkk sangat pokok venus ni ...
bila ek aku tau pasal pokok ni ?? aku rasa sejak aku sekolah menengah kot ... belek punya belek national geog. terbaca pasal pokok ni ... mak aii ... terus jatuh cinta ... tah la ek .. aku suka sangat ngan pokok-pokok ... agaknye sbb aku di besarkan dalam area kehijauan n kesejukan mata yang memandang alam sekeliling ....
sooo pokok ni dia leh menangkap serangga yang merangkak dalam daun dia tu ... sooo dalam nye ada bulu bulu halus yg akan trigger pokok tu utk memerangkap serangga tu ... hehehe ... ape lagi ... untuk menge-test kesasihannye .. aku ngan my bro buat la experiment ... hahaha ... tangkap lalat sumbatt .terus dia ngappp ... huhuuuuuuu .... dah takde keje aa tuu ....
ape pun .. aku suka si venus ni ....
........................................................................
p.s : macam tuan dia lak .. suka giget orang ... huhuuuuuuu ..nasib aa sape yg kena ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky