keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 Oktober 2009

berry lagii ..

hmmm hari ni balik dari office .. sampai jam 6 lebih .... berry aku dah masak rupanya .. tapi ada banyak daun yang layu lah ... mesti serangan makhluk perosak nii ... mmm daun macam terbakar ... ape lagi .. kasik botak @ cantas itu daun loor ... dengkis tul .. baru je aku nak berbangga ala ala kembang lobang idong pokok aku lebat berbuah ... hehehe .... ape pun .. kata kawan aku .. kena rajin le cantas dahan dia .. baru dia lebat berbuah .... mmm betol gak .. cuma aritu aku tak kerat sbb nye nak kasik dia tinggi daripada pagar umah .,... lepas aku cantas baru laa dia berbuah dengan lebatnyerr ... ada lagi pokok lain ... tapi aku tak letak laa .. sbb nye pokok ni lagi lebat n besar mmm aku admire ada kat taman tu ... pokok beri ni jugak .. dia buat macam payung daaa ... cantik gak .. hehehe imagine cemana masa nak kutip buah tu nanti ekk ... mmm adakah buahnye leh jadi besar bila pokok dia lagi matang dari ni ?? kita tunggu aje len kali bila pokok aku makin besar n matang@tuaa .. heheheh isk .. gambo blurrr aaa ... nak pinjam paklah nye cam ??? huuu jgn harap le dia nak kasik ... korang agak agak sendiri aa cemana gambo tu ... layankan jerrr ... hahaha adiossssss .... ~ It'S OnLy Me ~ weeee

3 ulasan:

en_me berkata...

pakai camera handphone ker nih.. ihihi, salamm aidilfitri akak jijah ittteww..

JijahJambu@Jj berkata...

heheh ... gambo guna camera yang tak seberapa canggih dahh... ahaks ... nanti aa len kali aku ambik pakai cam. hp lak ...

Natrah Norlin berkata...

pergh tanam beri eh..buleh buat pai..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky