keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 28 Oktober 2009

entry panass ...



adoii kenapa laa sorang ni selalu menggugat keimanan aku n menaikkan darah aku jerrr
nak kata tak cerdik ... ada certificate lebih lagi dari aku ... dah ada otak .. malas lak keje .. semua nak senang je ... orang macam ni tak payah laa keje kerajaan .. takyah keje lagi bagus .. dari menyusahkan orang lain n MAKAN GAJI BUTA ...melambak lagi orang yg rajin n nak keje ...
skang aku dah tau ngape laa orang kenal sangat ngan dia ni ... aku harap aku dapat bersabar n jgn sampai aku maki depan-depan je ... sentap terus kena sawan oink-oink kang ....
sabar ada juga had nya ... hari ni bebetul dah ilang sabar ... sape yg ada YM aku .. memang nampak laa ape status aku letak tadi ....... lantak dia aa terasa ke tidak .. sape suh bengap tahap dewa-dewa ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky