keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 1 Oktober 2009

specis sengal nye orang ...

haha .. tetiba je dalam dok penin kepala .. aku teringat masa zaman memula berjinak ngan chatting n chatters ... usually aku jumpe chatters dalam big group .. ada gak la sorang dua yg aku jumpe kat luar .... as a friend ok ... not more than that ... teringat aku jumpe budak ni ... maybe dia malu gaknye nak jalan ngan aku (maklum lee aku kan tak lawoo .. maybe dia maluu sehh ) ... sooo dia nun jauhhh sebatu ke belakang .. bila aku ajak g tempat lain .. dia kata .. pegi aa dulu ... huuuuu .. rasa macam nak aje aku tinggalkan budak sengal ni sensorang kat pasaraya tu (jumpe kat ioi mall puchong)....hua hua hua ... mujur gak la aku datang ngan akak (jalan separate ... dia pun ada keje sendiri gak nak cari) .. mmmm adoii .. aku lak rasa sesak napas kuar ngan budak tu .... dia biasa jer .. tungkai ... style ... slebet (style budak muda masa tu) ... mmmhh semua kuar bajet aku je ni ... hahahah hampesss ... nasib laa aku ni jenis tak simpan lam ati ... kalo tidak ..agaknye memang insaf takmo jumpe chatters lagi dahh ... (agaknye laaa) ... akhirnya dia pun bukak mulut gak ... dia ada hal nak kuar tempat lain ......(dalam hati ... Ya allah ..syukur alhamdulillahh )ape pun .. tu 1st n last time aku jumpe budak tu ... dalam ym pun aku macam segan jer nak layan ... buang masa aku jer berkawan ngan orang tak ikhlas macam tu ... (hahah maybe dia tak matang pemikiran lagi kot ... ) soooooo ... kalo takmo jumpe atau malu nak jumpe seseorang ... make sure dulu orang tu cemana .. then tanya diri ... nak ke jalan ngan dia?? kalo rasa rasa malu @ rasa diri hebat sangat tak sesuwai ngan owang takde rupa ... takyah le ... buang masa jerrrr ... hahahah .... ............... p/s : yeah ... now i'm sure abt it ... da best ever ... 

 ~ It'S OnLy Me ~ 

weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky