keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 30 Oktober 2009

makna cinta dari nama ...


1. gila gila .... betool sekali jika kena dengan orang nyerr .... .

2. Bab puji diri ... takmo cerita bebanyak .. nanti korang mual dan seterusnya muntah hijau biru ....

3. Mata ... coklat tua ... (korang perasan ke kaler mata jijah??) .. bulu mata .. lentik tang hujung jer .. yg depan ... KEJONG ..

4. W - lucu (betol) .. Tolol (berat sangat tu wehh) ...

5. fikiran yang luas ... mmm ye lahh .. kuat berangan minah ni sorang .. tapi tunggu aa .. jadi kenyataan nanti ... hahaha ....

6. Sape yang nak bercinta dengan jijah ni ??? .... ada ke ?? ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky