keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 10 Oktober 2009

Me ....& Semalam ..

emm ... memula ... aku nak cakap .... this is the fourth time i saw x-cident .. semuanya di area dengkel ... yg semalam wira (negro) dengan chinese kot ... aku nampak polis 2 orang tengah tanya kat sorang drtiver tu .. then yg negro tu la tengah call @ bercakap di talifon ... huu tak puas hati gaknya... mundar mandir .....

balik dari kerja .. aku ngadap tv dulu .... nengok je la cerita ape yg best .... chanel 412 kot semalam aku nengok ada movie baru ... tak penah nengok lagi .... tajuk nye .... p.s : I LOVE YOU .... huuu sadis sehhh ... citenye pasal seorang balu ... yang dihantar oleh late husband dia .. dari masa ke semasa dia akan terima surat yg minta dia buat sesuatu .... cth nye ... pegi kareoke (tempat dorang penah g sesama) ... husband dia rancang percutian utk dia n kawan-kawan baik pompuan tu .... terima bungkusan hadiah ... memacam aaa ...

until the last letter .... (touching abes scene ni) huhuhuu ... bilanya husband dia ucapkan terima kasih " for the great time together" ... n betapa dia akan terus menyayangi pompuan tu ... then the last things .. dia minta perempuan tu cari cinta yg baru utk teruskan hidupnya ... n jgn takut tuk bercinta lagi .... huuuuuuuuu (ngape laaa aku leh nangis lak niiiiiii .... ) adoii .. sib baik sensorang masa tu .. adik aku dah kuar .. anak buah n mama nye kat atas ... tengah besiap nak g open house ... soo takde laa nak cover cover nanges ... elok abis je citer ... trus aku naik atas n besiap ke open house gak ...

hahah ni hari ke 2 aku makan kambing bakar seh ... sedapnye .... kalau dapat beli yg fresh tuu ... goreng pun dosapp (sodappp) .... balik umah dah jam 10 lebih ... g isi minyak n beli coke (apahal tah memalam teringin nak minum coke lak) tapi rasanya tak best aaa ,..... ciplak nye coke ke ape ?? .. potong stim tulll ... sampai je umah .. terus aku naik atas .... buat ape lagi .... assignment aaa

mmm bukak pc .. bukak coke ... bukak nota ... baru la hegeh hegeh nak belajar ... aku pelik lecturer aku ni ... ajar nye tidak .. alih alih suh buat website ... dia suh buat pakai code ... ahh takyah ngada .. aku dah la tak reti .... tah ape ape je nanti ... buat je pakai office publisher ...tengah belajar buat n menggodek godek ape yg patut ... muncul lak si "serindit" . aku tanya dia bz ke ape ... hehehe ape lagi ... yg pakar dah di depan mata .. tanya laaa sampai abes ... huhuuuuu ...Mekacih Serindit .... walau tak kenal muka n tak penah bersua real life selama bertahun tahun nihhh ... sudi lagi layan kepala gila aku nii .... mekacihh ....

konon takmo tido laa .. nak kasik abes ... cesss ... pnyakit suda menyerang ... ngantuks lak ... hehehe .. jom kite tidooooooooooo...... cau cin cau ...

......................................................
p.s : cerita ni di tulis pada pagi esok nye yang syahdu di temani dengan hujan renyai ... yg membuatkan si penulis rasa nak plok bantal panjang sampai ke tengahari ... huuuhuuuuuu.... takbleyy ... tak bleyy .. assignment beb ... buat keje tuuu

aku sudah dulu kay ..... have a great weekend ... salamzz ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Chenta berkata...

jijah ooo jijah...

susahnya nak masuk blog awak. arituh cuba masuk dari blog padhlah, still hampeh .

tq sesangat masuk blog akak..

Now. akk dah sihat. arini keluar ward. kalau doktor x kasi keluar, akk panjat balkoni tuh . Tak kira..

huhu sedehnya citer tuh . Ngape akk pun terasa-rasa nie...

tapi lagi besh dpt makan kambeng !

daa..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky