keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 25 Oktober 2009

Pagi yg indah ini ...

Haha ... pagi yg indah ini dikejutkan dengan panggilan talifon kawan sekolah aku >> Vicky .. last week aku g umah dia tuk Deepavali ... selalunya memang dia tak penah miss kasik aku maruku n cookies yg dia buat sendiri@tempah ... aritu agaknye aku datang time peak hours .. soo kelamkabut sket ... tambah lak bawak sekali si syatrah ... mmm suka la mak dia kot... dok melayan syatrah ni ... biasa kalau aku g umah dia ... mmm ibaratnye masuk lam bilik soal siasat lerr ... dari pagi sampai ke malam baru dia benarkan aku balik ... makan tengahari .. minum petang .. makan malam ... siap desert lagii .. huuu soo kali ni aku datang ngan adik n kuarganya ... soo sbb nye dia call ... mak dia suh jumpe aku kat memana .. nak kasik maruku n kuih muih yg dia dah tapau tuk aku ... alamakk .. susah susahh jerr ... nengok aa .. musim peksa ni aku malas lak rasa nak kuar memana .. memandangkan masa n bajet yg ada ... heheheh .. aku rela duduk berjam-jam di depan pc nih .... ape pun .. memang aku dah set timing nak jumpe ngan dia ..as soon as aku nye exam week abis .... hahah lama tak nengok wayang n lepak + gossips ngan dia nih ... aku dengan dia ... mmm.. dia selalu kata aku ni cool jer .. n dia the clumsy + the gabra one ... tapi aku lak rasa .. dia ni lagi particular dari aku ... bajet semua dia kira ... makan ... complete set ... complete menu ... wayang ... selagi ada cerita yg lom cover ... semua dia nak nengok ... setakat ni rekod wayang yg di nengok ... 3 cerita lam satu hari ... sampai mak dia call berkali-kali tanya mana kami berada n ape kami buat ... mmm ... beza aku ngan dia ... kalo orang cari pasal .. siap aaa ... dia ni selambe badak je sound ... penah masa nak kuar simpang jalan .. ada orang dok hon .. hon kete dia ... kawan aku ni ape lagi .. kuar tangan kat tingkap .. pandang orang tu n tunjuk sign tangan terbang ke atas ... "terbang aaa ..terbang" ... hahaha macam tak caya je aku dengar .. sakit gak prot dok gelakkan dia ... udahnye cina tu diam jerr ... time aku drive .. dia lak takot .. kata dia kalo kat jalan bandar .. dia ok lah ... kalau kat jalan kampung .. takot .. apasal lakk ?? biasa je aku rasa ... kat bandar lagi banyak keter aper ?? dia kata aku bawak kete selamber je potong orang ... loorr .. kalo dah bawak kete macam sipot sedot ... ati panas sehh ... mana leh tahann ... hahaha ... ilang kesabaran ku nanti .. heheheh .... vicky .. vicky .. memacam laa ko ni ... ape pun .. planningnyer ... aku nak ajak dia pegi bercuti ... either kat langkawi .. atau cameron .. atau frazer ... atau ...>>> bukit larut >> best tak ?? ada sesapa penah pegi tak ??? komen sket ?? ~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky