keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 31 Oktober 2009

petang tadi ...



mmm ..disebabkan jijah rasa macam gegatal n dah mula muka ni banyak jerawat n bintik bintik .. kena laa pakai mask ... elok je jijah abis pakai .. si syatrah menyerang bilik acik mie dia .. whoaaaaaa ... terkujat aaa dia nengok jijah cenggini . terus sengih sengih ..ketawa hehehe .. heheh (tapi muka macam nak nangis dah) sekali jijah gelak macam hantu terus dia lari daaa nanges (yessss .. berjaya menakutkan dia ..hahahhaha terus dia kacau pak lah kat bawah leee .. selamat jijah .. kalo tidak ... buku kemana .. syatrah kemana .. jijah kemana ... hampesss ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky