keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 2 Oktober 2009

Topic hangat yg menceriakan hari ini ...



mmm tah macam mana masa sarapan tadi ... bermula dengan Adi Putra ...
tetiba je salah sorang tu sebut ... ehh .. macam adi putra tadii ...
semua dok terjenguk-jenguk tercari-cari ... dalam otak aku .. adi putra yg kecik tu ... sorang lagi lak Adi Putra pelakon tu ... (hahah tak pulak aku teringat kat pelakon tu)... emmm ... then mula laa cerita hangat ... yg sorang tu dok cerita dia minat ngan Fazley ... dalam dok minat ... tak dia sangka selama ni orang yang selalu mengoffer utk anak dia hantar balik umah tu "Mak Fazley" ... aku pun cakap kat dia .. mesti ko rasa macam menyesal sangat .. rasa nak nangis ... tul dak ?? hehehe ... anyway ... tu ape yg aku penah rasa .... perasaan bercampur baur ....

mmm .. terutamanya bila terlepas menda yg kita sangat suka ... tak kira laa ..perkara ke .. barang ke ... feelings nya tetap sama ... ape pun ... perkara yg lepas usah di kesali .. cuma anggap lah ianya satu pengalaman yang manis yang pernah kita kecapi .....

thanks buat kawan aku Lieyz ... kerana menciptakan satu kenangan terindah, yang pasti tak akan aku lupakan selama-lamanya ... Thanks sbb menciptakan saat terindah itu ...
even masa aku tengah type menda alah ni .. aku still dapat rasakan degupan jantung yang sama seperti saat itu .... rasa seram sejuk .. feels 1000 butterfly in the stomac ...
.......................................................................
p.s : hidup dengan saat saat terindah adalah 1juta lebih baik ... daripada terus membiarkan diri hidup dengan penuh kekesalan yg tak berkesudahan.. (mematikan jiwa jerr)

amietz : (dalam hati) ..... Ya tuhan ku .... ciptakan sekali lagi peluang seperti itu ... cukup sekiranya dapat menatap senyuman ikhlas di wajahnya buat terakhir kali .....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky