keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 15 Oktober 2009

tukun tiruan ...



adoii... makin menipis kesabaran jijah ... monitor ni ... sekali hentak ... sekali celik ... sekali jijah click mouse ... terus padam .. adoii ... bape juta kali nak kena ketuk ni ??
smlm jiran sebelah jijah kuarkan mercun dia ... selambe badak dia pi mintak kat jiran jiran lain nye ... "halooo .. sape ada lighter?? sape ada mancis?? kak amie nak letupkan monitor dia .." ..hahahah kuat kami gelak ... ada gak time nye ... si nozie ke .. wanie ke... selambe badak je jijah panggil ... "jiran sebelah ku .. ape kata kalau tolong karate akak nye monitor ni...kasik mati teruss ... "...hahaha ... selambe badak je dia tepuk tepukk ... menyala balik ... ahaks ...
rasanya......... elok dah monitor ni dibuat "tukun tiruan" ... dia pun dah letih gak nak keje .. hua..hua..hua ..ada satu hari tu ... pepagi jijah bukak pc ... kuar satu line jer .. macam kat sepital yg orang dah mati tuu... kuar satu line jerr ... haa gitu lahh ...hahaha ingatkan dah KO terus ... upenye lepas kena ketuk ... idop balik ... alaa ... musnahlah harapan jijah nak dapatkan monitor baru yg nipiss tuu ... hehehehe ...
tapi .. tak kesah laa .. monitor besar ke .. nipis ke .. janji jijah leh nampak ..kalo tak ada monitor pun susah gak kan??... mmm ... letiss .. letis ...
~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

jai@jezz berkata...

ala suh la bos beli baru monitor tu... =P

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky