keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 7 Oktober 2009

X-cident

Huuu dari petang semalam .... masa balik keje ... satu kete kelisa ..driver nye lelaki...langgar tiang lampu ... secara berdepan lak tu ... mujur aje tiang tu tak patah n hempap habis kete tu .. kalo tidak ... hancussss... ni sah sah depannye habis lahh .... n kitorang sebagai pengguna jalan tu ... sah sah tak bley lalu laar ... sbb nye tiang dah rentang jalan (andai tiang tu patah laa) ... soo masa aku lalu .. senget je baru.. pagi ni tak perasan lak cemana kes tiang tu ...

This morning pulak .... Viva .. drivernye pompuan .. baru je langgar sisi van pekerja ... hancus kemik belah kiri kete dia ... lampu masuk kedalam ... tapi leh gerak lagii ... patut aa aku nampak pekerja tu semua kepoci semacam jerr ... memasing meluru ke arah van ... pompuan tu baru nak kuar kete ... huuu cian dia ... cemana laa leh kena ...

kite ni kekadang tak lari dari kelalaian ... kekadang ngantuk pun bawak jugakk .. nak kejar cepat sampai (aku la tuu) hua hua hua ... ape pun u allsz out there... HATI HATI DI JALAN RAYA K. elakkan kemalangan n ingat orang yang tersayang ......
nak mam jap ... lapoooooo .....
cau cin cau n have a great day all'zz
~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

jai@jezz berkata...

risau kan.. sekarang ni selalu sgt xcident.. kiter sebagai pengguna jln raya mesti berhati2x..

Amietz @ f.kay berkata...

ye la ... kena extra hati hati ... kekadang bukan salah kite pun .. tapi sbb dah nak kena ... emmm ... kalo jijah nye kete jadi gitu .. huhuu ... duduk laaa lam sepital @garaj tu lelama sket ... rabak poket nak repair ooo ...
-------------
p.s: cayang "kodok" jijah walau tak encem macam duluu ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky