keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 9 November 2009

gaji ... gaji ...

gaji .. oh gaji .. lambatnye lagi ... tak sabar nak beli lappy dah ni ... tersiksa jiwa n raga ku ... senyap sunyi je opis kalo jijah tak pasang lagu ... naik julin nengok skrin hp nih .. kecik bebenoo ... hahaha ape lagi alasan yg bagus tuk jijah beli lappy ekk?? heeeee ... paklah pun naik bengang je jijah dok kacau timing dia
dok godeks lappy ...

heheh dia pun suh beli lappy gaks (kan bagus kalo dia banjer lappy jer-lambat lagi bday jijah kalo nak mintak adiah punn..hahaho)... windu lama tak nengok muka kata dia ... hahah ye ke ?? lagi dia windu .. lagi jijah sukerr .. (ahaks)..biorr rindu dendamm ... baru laa cepat dia balik dari laut sanan nun ... (windu gaks ni)...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

annie berkata...

Haah lah Jijah, lambat na gaji kan, ndak2 org gomen...sayup na lah gaji tu..poket dah kering!!!

Jijahh @ f.k berkata...

tu la pasal. Ni pun dah kira abes jimat ni.

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky