keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 25 November 2009

hard day ....

2-3 hari ni memang susah utk jijah lalui ... memacam menda berlaku ... i do hope dengan balik ke kampung raya ni dapat release feelings n relax sikit ....

setelah beberapa jangka masa yang aku rasakan "terlalu lama" ... akhirnya dia PM aku juga ... syukur semua ok ... mengikut pemahaman n rasa aku sendiri .... adakala seseorang nakkan privacynya .. atau mungkin juga dia tak suka berbual dengan aku .. who knows ... soo i let him do what ever he want ... all the privacy n time that he need ... i know ... if he still remember me ... he will contact me again . semua dia ada ... fon number .. ym .. email .. semua dia ada ...soo.. biar lah ...

aku pun dah macam fed up .. letih .. memacam feeling pun ada ... kekadang rasa macam tak di pedulikan .. kekadang rasa macam aku ni pengisi masa lapang pun ada ... sejauh mana dia menghargai aku ... aku tak pasti ... n aku malas nak fikir pasal ni semua ....
kalau di kira feelings.... bohong laa kalau aku katakan aku tak lonely n rasa memerlukan seseorang.. rasa ingin di sayangi . di cintai . di cemburui .. nak kata aku bercinta?? ... cinta ke dia kat aku? .tah bila dia cakap da cinta kat aku? n dia sendiri cakap cinta takde dalam hidup dia lagi .. sooo.. nak kata ada ... kekadang rasa macam takde ... hahha ... what the heck ekk.... aku je kot yg rasa dia suka aku ... perasannn tak abis abis jijah ni... hahahah ... hahaha .. aku bagi dia hanya salah sorang kawan perempuan yg bila bila masa dia boleh tinggalkan atau iggy je kot ... mungkin juga... tapi.... tadi .. dia pesan banyak kali suh aku drive leklok .. tu je ... nak kata dia rindu kat aku ke .. sayang aku ke mis miss ke .. mmm tunggu tumbuh bulu ketiak laaa kot .. heheheh
teruk aku ni ... makin tua makin memacam pikiran negatiif.. sensitif .. angin pusingg .. tapi aku tak penah gado ngan dia lagi laaa.. jijah tak suka gado .. sbb nye ... kalo gado ... jijah akan terus senyap n blaaa gitu jer .. tak suka nak argue ape semua ... dari dulu lagi ...

ape nak jadi .. jadi laaa ... malas nak sesakkan kepala otak ... baik je aku study sampai abis .. pikir kerjaya aku n cemana caranya nak blaaa dari pej. dengan segera ... makin lama .. makin jiwa kacau .. makin bengang makin tak bley senang hati n tak ikhlas buat kerja ... memang dah kronik tahap gaban Z...

esok nak balik kampung ... ye yey ... harap jalan ok n tak vbanjir dahhh ... aaaamiiiinnn...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky