keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 10 November 2009

jejaka itu...

ada sorang jejaka ya g selalu mengekori aku... Kemana saja aku pergi... Dia pasti di situ... Membuatkan aku tertanya tanya n takut sendiri... Dalam masa yg sama ..seorang lagi seakan-akan penjaga @ bodyguard aku..badannya sasa dan tinggi... Bila si jejaka cuba menghampiri...pasti si bodyguard menghalangi... Hairan juga aku...siapa mereka berdua tu? Tak kenal pun... Sampai satu masa si jejaka berjaya bertemu empat mata dngan aku n menyatakan hassratnya utk berkawan dengan aku.... Datang si bodyguard.... Terus menolak si jejaka tadi... Aku kaku..membisu...tergumam... Segalanya bermain di benakku..
setelah diberi kata dua oleh si bodyguard... Si jejaka pun pergi.... Dan tetiba bodyguard berdiri di depan ku n berkata .... Jangan kau cuba untuk berpaling...engkau milik aku...lantas menepuk bahu kanan ku.....

Tersedar dari tidur...azan subuh berkumandang... rasa perit bahu kanan aku ..
.. Ya allah terasa seperti kejadian sebenar...dalam hati aku berdoa agar di jauhkan,segala dengki khianat dan perbuatan jahat.....

apa makna nya yer???

~ It'S OnLy Me ~
weeee

4 ulasan:

-fizA- berkata...

Seram aku..
Ko jangan kak..
Kang ko kawen ngan orang bunian kang..

Jijahh @ f.k berkata...

betul fiza. Aku terjaga sbb rasa mcm kena tepuk kat bahu kanan aku.... Seram lak bila aku ingat balik...

LiNda berkata...

fuhh !... rasa macam real jekk kannns... berdiri bulu roma !

Jijahh @ f.k berkata...

entah la sis... Jijah ini yg 1st mimpi mcm ni. Tapi ada juga mimpi seolah olah jijah ada rumah yg besar. Happy n ramai org.... Yg tu mcm melawat n jalan jalan je la... Tapi memang kerap n mimpi yg serupa je setiap kali.....

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky