keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 14 November 2009

Masalah besar nihh ....


adehhh sesape leh tolong tak? paklah nye lappy ni di serang sejenis penyakit lakk ... tengah best menaip ... dia kuar laaa menda alah ni ... suh masukkan word verification ... kalau tak masukkan .. lappy ni akan padam dalam masa 2 minit ... adehh .... naik letis nak masuk passowrd dia nih ...

masalah nye takde lak letak setting off automatik ke ape ... ni jijah letak gambar dia .. sesape leh bantu jijah ??


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

violetless berkata...

alamak kak!!sy tak tau cmna nak tolong..hahah

ecah berkata...

itu virus namanya, silalah format! :D

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky