keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 18 November 2009

proton saga putih....

masa jijah kuar rumah jam 6.30 pg tadi... Ada laa satu kete proton saga putih ni tengah pusing kat simpang 3 taman... Alih alih kete dia langgar kete wira maroon jiran sebelah umah dia... Udah bunyi siren kuat giler... Mamat india tu cecepat blaaa.... Laju giler dia cabut... Aku lalu cam biasa jerr... Sekali baru terlintas ... Tah tah tuan umah tu mesti maki aku gaknye.. Sbb kete aku je ada kat simpang nak kuar perumahan tu... Hahahah bahana sehh... Terus aku ikut u turn bawah jejambat... Kete saga putih tadi main haruk je jalan besar... Hahha,rasa bersalah aaa tu...
Sampai aku pusing jalan lain tuu... Kete tadi lom tutup agi alarm dia... Hahaha cuak lakk aku... Dah laa savy aku je ada kat deret tuu... Dah tuu plate D pulak.... Emmm... Nasib badann.


~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

Daud Mili berkata...

hahaha...abis tuh....kasudahannya??..semua okeh??...hahaha...macam2 la...~

Jijahh @ f.k berkata...

hahaha ape lagi.... Jijah pecut ikut jalan lain laaa... Nak tunggu jalan lengang lambat pulak... Daripada kena maki free... Lagipun cat kereta tu putih... Jijah nye hitam ... Hahaha ayat pertahanan diri namanya tuu... Ok tak¿

Mawar_berduri berkata...

langgar lari nih....mmm..pandai ye die...lontar batu sorok tangan .. :P

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky