keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 12 November 2009

sombong nye dia....

heee angin nye jijah... geram kat orang tua nii... Kalo bebudak... Aku dah sound kau..kau punyer sbb menyombong tak bertempat.. Tapi dia ni dah tua... Takkan laa aku tanya depan,depan muka dia.. Dia leh tak dengar.. Kalo sekali takpe la... Ni dah lebih 3 kali... Tah ape kena ngan dia... Takpe la... Aku pun nak blaa dari sini... Bak kata dr,fazilah kamsah.. Kalau bekerja di tempat yg tidak memberikan ketenangan...kegembiraan...keseronokan bekerja... Memang bangang laa org tu....

soo aku tak bangang.... Akan aku segerakan permohonan utk pertukaran nanti... Dah tu lantak depa la nak tunggang tebalik ke apwer..

Atas bawah sama je... Sorang malas n ngelat..sorang sombong n belagak pulak... Cemana nak buat tuuu.....
..........................
ingat lg last year..skt dia dapat 90 lebih.... Dia leh cakap kat org yg aku kasik sikit je markah kat dia ..... Nak tunggu dapat 100 baru puas ati gaknyer???
Yg aku pulak...dia dok citer org lama malas n tak buat keje langsung.. Dia kasik 76 je ... Itu pun kira dah cukup bagus dia kasik banyak tu... Sekali tengok... Aku dapat 78 jer.... Macam *.@% je aku rasa... Kiranya aku ngan org lama tu tak jauh beza la?
Tak suka manusia-manusia specis hipokrit ni....
buat baik..mula laa pijak kepala.. Mula laa kenakan aku dalam diam... Keje yg tak patut aku buat pun .kena buat gak.. Yg senang lenang depa jugak.... Borak n gelak je sepanjang hari...

Nampak sangat tak best keje sini kan....
~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky