keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 22 November 2009

terdetik di hati ku ...


sedang aku melayari dunia tanpa sempadan @ "muka buku" ... tetiba terbaca satu ayat yg boleh dikira menyentap perasaan aku kejap ... rasa macam berenti berdegup jantung aku ni .... >> si "POLAN" dah meninggal lahh ...oh tidakkkkkkkk .... betul ke dia ni orang yg aku cari selama ni? orang yg sama kah atau si polan yg lain ...jgn laa dia ...
sbb nye ....
entah kenapa satu hari beberapa thn yg lalu ... malam tu memang aku terimbas n termimpikan dia ... tak tau mengapa otak aku ni memang teringatkan dia ...masa tu ... habis semua koleksi buku sekolah kat umah tu aku belek semata nak mencari dia ...
dia lah kenangan aku sampai bila bila ... sahabat aku ...

ya tuhanku ... walau dimana pun dia di dunia ini ...
ku mohon keselamatan ..kesejahteraan dan kegembiraan buat dia ....
dan andai dia di sisimu ...
aku doakan moga dia tenang di sana ..
dan aku harapkan dia tergolong dalam golongan yang engkau kasihi .....

..............................
berilah peluang untukku ..sekali lagi ....
sedihnye .... dia dah takde :(( .... (baru je confirm ngan kawan tadi ..)
~ It'S OnLy Me ~
weeee

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky