keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 17 November 2009

Ulang tahun ke 10

buat kengkawan yang seangkatan dengan jijah dulu (16/11/1999) ... selamat ulang tahun ke 10 (bekerja) ... harapnya kite bekerja dengan penuh semangat ..sama macam memula masuk keje dulu ok...
mmm rasa macam baru semalam je datang kl sensorang pikul beg besar-besar n tumpang umah jiran sebelah... then cari umah sesama .. cuci sesama n pindah sesama kat kampung baru tu ... hahaha paling best tiap tahun kite selebrate... mmm seronok gak ...
ape pun aku sentiasa ingat kat korang semua ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky