keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 21 Disember 2009

hujan+banjir, cuti malaysia & aku ..




har har har ... cadangnye nak melawat lagi tempat ni .. buat sekian kalinya ... then lupe lak .. musim tengkujuh ... takde la dapat jijah n dia g memancing kat tepi pantai tu ... ombak kuat gilerr ... tambah lak ujan tak berenti ...
hahaha nengok laaa chalet yg aku duduk ni ... pusing keliling air sehh .. hahaha kena laa redah air banjir sblm naik ke chalet aku ... best gak ... sejuk memalam tido .. tambah lak ada ekon ... sujuk nyerrrrrrrr.....
sudah nye tak kemana ... dok layan tv ... sekali kuar .. siap beli bekal utk malam sekali .. malas nak kuar bebanyak .. nak kena redah air banjir lak ...
gambar ni jijah ambik hari nak balik .. sedap je bebudak ni dok main air .. isk .. tak gatal gatal ke dorang??? ... bebudak ape kesahh ekk ...
agaknye kalo jijah dulu cenggini ... hahaha berbelang harimau laa kena sebat ngan apak agaknye ... huuuuuuu .. no way ...
ape pun .. hantam saja lahh ... janji seronot sehh ... bila lagi kann ... masa bebudak ni main air .. bapak n mak dia relex je depan chalet aku ... mak dia siap berpayung lagik ... ada kelass you ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

sI tEDI berkata...

seronoknye men banjir

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky